روسیه: تحریم‌های امریکا خسته کننده است اما ما عادت کردیم

© Sputnik / Ekaterina Chesnokova /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه: تحریم‌های امریکا خسته کننده است اما ما عادت کردیم
روسیه: تحریم‌های امریکا خسته کننده است اما ما عادت کردیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون وزیر خارجه روسیه می گوید، واشنگتن به "تدابیر ضد روسی" ادامه می‌دهد اما روسیه به این وضعیت عادت کرده و اینها را فقط به عنوان اقدامات "آزاردهنده" اما "بی اهمیت" در نظر می‌گیرد.

به گزارش اسپوتنیک،معاون وزیر امور خارجه روسیه در مورد تحریم‌های جدید امریکا علیه روسیه گفت، واشنگتن اکنون در زرادخانه‌اش چیزی به جز تهدید باقی نگذاشته و مقام‌های امریکایی با تحریم‌های جدید به شکلی ناموفق تلاش دارند بلندپروازی‌های ژئوپلتیکی خود را ارضا کند در حالی که روسیه به آن اعتنایی ندارد.
وزارت تجارت امریکا اخیرا تصمیم گرفته که 12 شرکت روس را به سبب "اقدام مغایر با منافع امنیت ملی و سیاست خارجی امریکا" تحریم کند و سند مرتبط با این تحریم‌ها را امروز چهارشنبه منتشر کرد.
سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه، امروز اظهار کرد: ما البته با خبر هستیم که در زرادخانه سیاست خارجی امریکا دیگر هیچ چیز به جز تحریم، تهدید و فربکاری های قدرت باقی نمانده است. ما رویکرد خود در قبال اریکا را بر پایه همین حقیقت بنا خواهیم کرد.
وی خاطر نشان کرد: تدوین کنندگان طرح‌های تحریمی جدید نخواهند توانست بلندپروازی‌های ژئوپلتیکی خود را قانع کنند. آنها رویاهای غیرقابل تحققی درباره این که کشور ما را از مسیرش دور سازند در سر دارند که برای ما بی اهمیت است.
معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد، واشنگتن به "تدابیر ضد روسی" ادامه می‌دهد اما روسیه به این وضعیت عادت کرده و اینها را صرفا اقدامات "آزاردهنده" اما "بی اهمیت" در نظر می‌گیرد.
ریابکوف اظهار داشت، تنها در ماه‌های اگست- سپتامبر هشت بار افراد و شرکت‌های روسی در فهرست‌های تحریم‌های امریکا قرار داشتند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала