نمایندگان گردهم آمده در اسامبله عمومی سازمان ملل باور کرده نمی توانند که زمان امریکا را ابر قدرت میشمردند

© Пресс-служба президента Украины /  مراجعه به بانک تصاویر اسامبله عمومی سازمان ملل
اسامبله عمومی سازمان ملل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه « The Onion»، چاپ امریکا در سر مقاله خود می نویسد، تمام اسامبله عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی دونالد ترامپ را با تعجب، شور دادن سر شنید و باور کرده نمی توانستند که زمان امریکا را ابر قدرت محسوب میشد.

انتونیو کوستا صدراعظم پرتگال با تعجب و ضمن اظهار احساس تمام سالون گفت:«فکر کنید، زمان ما در بسیاری فیصله های خود به پلان های امریکا می رقصیدیم. و چه فکرهای می کردیم؟». ده ها تن از رهبران جهان تعجب میکردند که آنها چگونه به حدی رسیده بودند که آنها بر نظر امریکا تف نمی کردند. او افزود:« ما راستی هم عقیده داشتیم که امریکا — نیروی عمده جهانی است، اگرچه معلوم نبود که این چه وقت بود. حالا از بیست تا سی کشور وجود دارند که به نظر آنها من گوش میکنم، قبل از آنکه موضعگیری امریکا جویا شوم. نه خیر، راستی، فقط تصور کنید: ابراز نگرانی از اینکه مناسبات دیپلوماتیک با دونالد ترامپ چگونه پیش میروند — خواهید گفت که این کدام چتیات است؟ آری این بطور کل درست است، ما زمان بیهوده فکر را در سر پرورانده بودیم که گویا امریکا — ابر قدرت است».

© REUTERS / Hugo Correiaانتونیو کوستا صدراعظم پرتگال
انتونیو کوستا صدراعظم پرتگال - اسپوتنیک افغانستان
انتونیو کوستا صدراعظم پرتگال

ترامپ در کنفرانس مطبوعاتی بعدی با شیوه معمول خود در مورد بمباردمان نمودن چند کشور عضو سازمان ملل متحد بدون هرگونه اساس وعده داد و به همه حضار یگانه علت را یاداوری کرد که به اساس آن باید امریکا را مدنظر گرفت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала