ترامپ علت خنده حضار به سخنرانی‌اش را در مجمع عمومی توضیح داد

© REUTERS / Carlo Allegriترامپ علت خنده حضار به سخنرانی‌اش را در مجمع عمومی توضیح داد
ترامپ علت خنده حضار به سخنرانی‌اش را در مجمع عمومی توضیح داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا در واکنش به اینکه سخنرانی‌اش در مجمع عمومی سازمان ملل با خنده حاضرین مواجه شده، گفت خودش قصد داشته آن‌ها را بخنداند.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا روز چهارشنبه به خنده حاضران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به بخشی از سخنرانی‌اش، واکنش نشان داد.

قدردانی ترامپ از روسیه، ایران و سوریه - اسپوتنیک افغانستان
قدردانی ترامپ از روسیه، ایران و سوریه

او در این مورد گفت: "اوه، فوق‌العاده بود. خوب، می‌خواستم کمی بخندیم، اما فوق‌العاده بود".
روز سه‌شنبه بخشی از سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا در مجمع عمومی سازمان ملل با خنده تمسخرآمیز حاضران در نشست روبرو شد.
این اتفاق زمانی افتاد که رئیس‌جمهور امریکا، در ادعایی که مبالغه‌آمیز به نظر می‌آید، گفت: "در کمتر از دو سال، دولت من تقریبا بیش از هر دولت دیگری در تاریخ ایالات متحده دستاورد داشته است".
این ادعای ترامپ باعث خنده رهبران و هیات‌های سیاسی حاضر در نشست شد، آنقدر که خود ترامپ را نیز به خنده و تعجب واداشت. رئیس‌جمهور امریکا در واکنش به خنده تمسخر آمیز حضار گفت: "انتظار این واکنش را نداشتم، اما خوب است".
این حاشیه سخنرانی دونالد ترامپ با واکنش‌های گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است. بسیاری از کاربران توییت چند سال پیش او را بازنشر کرده‌اند که در آن نوشته بود امریکا نباید رئیس‌جمهور داشته باشد که "مایه خنده کل جهان باشد".
دنیل دیل، خبرنگار روزنامه تورنتو استار در واکنش به توجیه ترامپ برای خنده حضار، در توییتر نوشت: "رئیس‌جمهور می‌گوید به او نخندیدند، بلکه او توانسته یک جوک بامزه بگوید".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала