لاوروف: تهدید تروریستی از سوی ایران موجود نیست

© Sputnik / Aleksey Nikolskyiلاوروف: تهدید تروریستی از سوی ایران موجود نیست
لاوروف: تهدید تروریستی از سوی ایران موجود نیست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در 73مین مجمع عمومی سازمان ملل گفت، روسیه هیچگونه شواهدی در اختیار ندارد که بیانگر آن باشد که ایران حامی تروریسم است.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز جمعه در کنفرانس مطبوعاتی در مورد نتایج شرکت در 73مین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، ضمن ابراز این مطلب گفت که ایران به طور موثر در مبارزه با تروریسم در سوریه کمک می کند.
وزیر امور خارجه روسیه گفت:" ایران به دعوت دولت سوریه در آن کشور قرار دارد و سوریه را در مبارزه با تروریسم فعالانه کمک می کند." لاروف گفت من می توانم تأیید کنم که ایران به طور موثر وظایف ضد تروریستی سپرده شده را موفقانه اجرا می کند.
سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه در سخنانش در نشست مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد که ایران تمام تعهدات خود را انجام می دهد و کشورش هر چه توان دارد برای حفظ توافق هسته ای انجام خواهد داد.
وی افزود: امریکا به صورت یکجانبه از توافق هسته ای با ایران خارج شده است حال آنکه ایران به طور کامل به تعهدات خود در این توافق پایبند بوده است و روسیه خود را موظف به حمایت از توافق هسته ای می کند که توسط شورای امنیت سازمان ملل تایید شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала