لاوروف: انتقال داعش به افغانستان قابل قبول نیست

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: انتقال داعش به افغانستان قابل قبول نیست
لاوروف: انتقال داعش به افغانستان قابل قبول نیست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه می گوید، انتقال تروریست های شکست خورده داعش از ادلب سوریه به دیگر کشور ها از جمله افغانستان، غیر قابل قبول است.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، در کنفرانس مطبوعاتی در حاشیه 73مین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک گفت، انتقال تروریست ها از سوریه به سائر نقاط جهان غیر قابل قبول است. او گفت: " آنها را باید نابود کرد و یا به دادگاه سپرد".
لاوروف در پاسخ به سئوالی درباره ترکیه و ادلب گفت امیدواریم که ترکیه معارضان و افراد مسلح جبهه النصره در ادلب را از هم تفکیک کند.
لاوروف درباره تحرکات خزنده برای انتقال تروریست‌های تکفیری به افغانستان اظهار داشت سخن گفتن از انتقال افراد مسلح جبهه النصره به افغانستان مردود است.
وزیر امور خارجه روسیه گفت، در مورد چگونگی حل مشکلات این شبه نظامیان، گمانه های زیادی وجود دارد. حتی یک سوء ظن وجود دارد که آنها به برخی نقاط داغ دیگر ارسال می شوند. به عنوان مثال، "به افغانستان. اما این امر ممکن نیست و غیر قابل قبول می باشد. تروریست باید نابود و یا هم در نهایت به دادگاه سپرده شود."
لاوروف در پاسخ به سئوالی درباره دورنمای روابط ایران و عربستان گفت که باید اختلافات میان عربستان و ایران از طریق نشست در پای میز گفت‌وگوها حل شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала