عبدالله عبدالله با زلمی خلیلزاد دیدار کرد

© Photo / Dr.Ab / Dr.Abعبدالله عبدالله با زلمی خلیلزاد دیدار کرد
عبدالله عبدالله با زلمی خلیلزاد دیدار کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس اجراییه افغانستان در حاشیه هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد با زلمی خلیلزاد مشاور وزیر خارجه امریکا در امور افغانستان دیدار کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آریانا نیوز، عبدالله عبدالله، رئیس اجراییه افغانستان، در حاشیه هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد با زلمی خلیلزاد مشاور وزیر خارجه امریکا در امور افغانستان دیدار کرد.

عبدالله در دیدار با گوترش: تاهنوز شاهد تحول جدی در سیاست‌های پاکستان نبوده ایم - اسپوتنیک افغانستان
عبدالله در دیدار با گوترش: تاهنوز شاهد تحول جدی در سیاست‌های پاکستان نبوده ایم

در این دیدار دو طرف روی موضوعات گوناگون از جمله ماموریت و برنامه های خلیلزاد در رابطه به صلح در افغانستان، بحث و تبادل نظر کردند.
رئیس اجرایی کشور در آخرین روز کاری اش در نیویارک با دکتر بارنت روبین پژوهشگر و صاحب نظر در امور افغانستان نیز دیدار و گفتگو کرد.
همچنان وی در حاشیه این اجلاس با هیات مدیره روزنامه نیویارک تایمز، صدای امریکا، تلویزیون پی بی اس، شبکه جهانی تلویزیون ترکیه و با بخش آنلاین تلویزیون فاکس نیز دیدار و مصاحبه کرد.
وی در این دیدارها به پرسش ها در مورد سفر به نیویارک، سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل، ملاقات با رهبران و نمایندگان کشورهای مختلف در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، سیاست‌های ایالات متحده امریکا، دستاوردها و چالش‌های حکومت افغانستان و تحولات سیاسی-امنیتی پاسخ داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала