آیا یک زن سرمربی باشگاه میلان ایتالیا می شود؟

© AP Photo / Alberto Pellaschiarآیا یک زن سرمربی باشگاه میلان ایتالیا می شود؟
آیا یک زن سرمربی باشگاه میلان ایتالیا می شود؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به احتمال زیاد سر مربی کنونی باشگاه میلان ایتالیا برکنار و به جای او یک زن سرمربی میلان می شود.

Britain Soccer Football - Manchester United v AFC Bournemouth - Barclays Premier League - Old Trafford - 15/5/16 General view inside the ground before the game - اسپوتنیک افغانستان
نخستین کارت سبز تاریخ فوتبال به یک بازیکن در ایتالیا داده شد
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ورزش، اخبار عجیبی در ایتالیا در مورد احتمال اخراج گنارو گتوزو و البته جانشین او شنیده شده است.

 میلان در فصل روان هرگز شروع مناسبی در سری آ نداشته و تساوی این هفته برابر امپولی باعث شد روسونری به رتبه پانزدهم جدول سقوط کند.

اما از آن سو تیم بانوان میلان در شرایط خوبی قرار داشته و در هفته های اخیر نتایج مساعدی گرفته است و همین اتفاق باعث بروز شایعاتی در مورد احتمال حضور کارولینا ماراچی، سرمربی 54 ساله و موفق تیم بانوان روسونری که سالها برای تیم ملی ایتالیا نیز بازی کرد و موفق به زدن 105 گل در عرصه ملی شد، به جای گنارو گتوزو روی نیمکت میلان شود.

البته خود ماراچی با تکذیب این خبر گفت:- "انتخاب من به جای گتوزو؟ خیر زیرا هم رینو و هم من هر 2 در جایگاه خود راحت هستیم. من اغلب با رینو ملاقات می کنم و هفته آینده نیز من قصد دارم تمرینات تیم او را تماشا کنم".

او افزود:- "خوشحال می شوم اگر افرادی چون مورینیو، کونته با گتوزو هدایت تیم بانوان را بر عهده گیرند. مربیگری بانوان کار آسانی نیست و اگر شما موفق نباشید خانم ها شما را خواهند کشت".

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала