توصیه عجیب مارادونا به مسی

© AP Photo / Marcio Jose Sanchez توصیه عجیب مارادونا به مسی
توصیه عجیب مارادونا به مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسطوره فوتبال آرژانتین به ابرستاره بارسلونایی توصیه می‌کند به تیم ملی بازنگردد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از ForFourTwo، لیونل مسی پس از جام‌جهانی ۲۰۱۸ به طور موقت از تیم ملی آرژانتین کناره‌گیری کرده و در مسابقات دوستانه شرکت نمی‌کند.
مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین، دیگو مارادونا در مصاحبه با نشریه «کلارین» آرژانتین در واکنش به این اتفاق گفت: "به لیونل می‌گویم که دیگر به تیم ملی بازنگردد و بازنشسته شود. تیم زیر 15 سال آرژانتین هم که شکست می‌خورد، تقصیر مسی است! لیست تیم ملی اعلام می‌شود و بحث مقایسه تعداد بازیکنان ریسینگ و بوکاجونیورز مطرح می‌شود و باز مسی مورد سرزنش قرار می‌گیرد! مسی همیشه مقصر است!
اسطوره سابق فوتبال در ادامه گفته است: من به مسی توصیه می کنم که دیگر به تیم ملی برنگرد. بگذار ببینیم که چطور می‌توانند بدون مسی از عهده کارها برآیند، بگذار ببینیم که آیا واقعاً مردان بزرگی هستند؟ لئو نباید به خاطر اینکه با تیم ملی قهرمان نشده، مورد سرزنش قرار بگیرد.
آرژانتین در مسابقات 2014 تا مرحله فینال رسیده اما در زمان اضافی در مقابل تیم آلمان شکست خورد. مسی همچنان با تیم ملی آرژانتین در آخرین جام جام جهانی 2016 بازی کرد و اینبار هم باخت. به گفته مربی سابق الوویو پاولاروسو،، شب بعد از بازی، مهاجم تنها نشسته و گریه می کرد مثلی که مادرش مرده باشد، گریه می کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала