ترامپ همیشه عصبانی و دخترک شجاع + عکس

© REUTERS / Carlo Allegri/File Photoترامپ همیشه عصبانی و دخترک شجاع + عکس
ترامپ همیشه عصبانی و دخترک شجاع + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در یکی از روستا های انگلستان، مجسمه فلزی رئیس جمهور " همیشه عصبانی" ایالات متحده و دخترک انگلیسی، قهرمان یکی از داستان های " روالد دال" نویسنده معروف آن کشور را ساخته اند.


به گزارش اسپوتنیک، در یکی از روستا های انگلیس به نام Grand Misenden، که سال های زیادی را " روالد دال" نویسنده انگلیسی آنجا زندگی و کار میکرد، مجسمه‌ای عجیبی از دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا، با چهره همیشه خشمگن وی، و ماتیلدا اورموت، قهرمان یکی از رمان های این نویسنده را، ساخته اند.  

بر اساس گزارشات رسانه های انگلیس، این مجسمه به افتخار 30 سالگی رمان نویسنده انگلیس ساخته شده. در این داستان، دخترک شجاع و دوستان وی بزرگسالان بی تفاوت و از همه اولتر، مدیره مکتبی را که این دخترک و دوستانش در آن مصروف فراگیری درس هستند، بهچلنج می دهند.
دراین مجسمه عظیم دیده می شود که دخترک دستانش را روی کمرش قرار داد او شجاعانه در مقابل ترامپ ایستاده است. ترامپ با چهره خشمگین به ماتیلدا نگاه میکند، اما دخترک با چشمان پر از لبخند تمسخر به چهره ترامپ خیره شده است.
شرکتی که حقوق کتابها و شخصیتهای داستان های نویسنده را مدیریت می کند، یک نظرسنجی را انجام داد و نوشته است که قهرمان داستان ماتیلدا، که در سال جاری 35 ساله شد، احتمالا مخالف رئیس جمهور فعلی امریکا است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала