والی کابل: افغانستان و روسیه همدیگر را درک می‌کنند

© Sputnik / Zuhal Sarhadوالی کابل: افغانستان و روسیه همدیگر را درک می‌کنند
والی کابل: افغانستان و روسیه همدیگر را درک می‌کنند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
والی کابل: ما با روسیه حتی با داشتن زبان های مختلف، همدیگر را درک می کنیم.

به گزارش اسپوتنیک، محمد یعقوب حیدری، معتقد است که در دیدار ها و ملاقات میان روس ها و افغان ها با آنکه به زبان های مختلف صحبت می کنیم، به کدام مشکل جدی مواجه نمی شویم.
محمد یعقوب حیدری، والی کابل در یک مصاحبه اختصاصی به زبان روسی که وی بر آن مسلط می باشد به آژانش اسپوتنیک، در مورد آنکه چگونه روسیه می تواند در بازسازی افغانستان نقش بازی کند، این کشور چه استراتژی برای مبارزه با تروریسم دارد و چگونه برنامه ها برای تقویت امنیت مأموریت های دیپلماتیک خارجی دارد توضحات داد.
آقای والی در پاسخ به پرسش اسپوتنیک، که وضعیت امنیتی در کابل امروز چگونه است؟ آخرین تحولات در این جهت چه است؟ آیا تحولات مثبت مشاهده می شود؟ گفت: "در مجموع می توان گفت وضعیت در کابل بد نیست. در حال حاضر برنامه های مشخص طرح ریزی شده که در کوتا مدت به ما امکان دفاع از شهروندان کابل در مقابل حملات ترورستی فراهم خواهد کرد. در آینده همچنین ما قصد داریم یک تعداد اقدامات موثر را در تامین انجام دهیم.
شما شاید به این فکر باشید که چرا این همه حوادث در کابل رخ می دهد ؟ اصل مسله این است که بسیاری از گروه های تروستی در حال حاضر توان مقابله با نیروهای نظامی را از دست داده اند. جبهات منظم دشمن ندارد، اما حملات ترورستی را هنوز از میان ن‌رفته است و ترورست ها هیچ موفقیت بدست نیاورده اند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала