ترامپ بار دیگر یک خبرنگار را توهین کرد + ویدئو

© AFP 2023 / Zach Gibsonترامپ بار دیگر یک خبرنگار را توهین کرد + ویدئو
ترامپ بار دیگر یک خبرنگار را توهین کرد + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا، درکنفرانس مطبوعاتی پس از توافق تجارتی جدید با کانادا و مکسیکو بار دیگر یک ژورنالیست را توهین کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از واشنگتن پست، خبرنگار کانال تلویزیونی ABC نیوز "سسیلیا وگا" می خواست از رئیس جمهور سوالی داشته باشد، ترامپ به او وقت داد اما افزود: " بیبینید او چقدر شوکه شده است که من او را انتخاب کرده ام.. او واقعا حیران شده. "  

خبرنگار پاسخ داد که او در وضعیت شوک قرار نگرفته است، رهبر امریکا در پاسخ گفت: "این درست است. من می دانم که شما فکر نمی کنید.. شما هرگز این کار را انجام نمی دهید."
نشریه خاطر نشان می سازد که در رفتار رئیس جمهور امریکا دو نکته تکان دهنده وجود داشت: اول پیوستن بی اساس به نزاع، و دوم ماهیت جنسیتی دراین حمله لفظی.
واشنگتن پست در ادامه می نویسد، زمانی ترامپ می خواهد به زنان حمله کند که از سوی آنها یک تهدید را احساس کند، همین است که ترامپ اغلب با استفاده از کلیشه ها در مورد قیافه ظاهری، فیزیکی و هوش "یا فقدان آن" به کنایه گفتن رو می آورد.
توافق جدید سه جانبه میان امریکا، کانادا و مکسیکو امضا شد.
ترامپ که در کنفرانسی خبری در کاخ سفید سخن می گفت، همچنین با اشاره به پایان اختلافات خود با جاستین ترودو نخست وزیر کانادا از وی به عنوان "آدم خوبی" یاد کرد که عاشق مردم کانادا است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала