حمله راکتی ایران بر تروریستها در سوریه

© AFP 2023 / Chavosh Homavandiسپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه ها- ایران با ضربه راکتی 40 تروریست را در سوریه نابود نمود.

قوماندان قوای هوا فضائی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حدود 40 نفر از تروریست ها به هلاکت رسیده اند اما اجساد هنوز زیر آوار است و اطلاعات تکمیلی در آینده اعلان می شود.

واکنش پنتاگون به حمله راکتی ایران به سوریه - اسپوتنیک افغانستان
واکنش پنتاگون به حمله راکتی ایران به سوریه
اسپوتنیک به نقل از مهر، سردار امیر علی حاجی زاده قوماندان قوای هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اهمیت این عملیات به اطلاعاتی بود که نیروی قدس سپاه در اختیار ما قرار دادند.
وی افزود: اطلاعات نیروی قدس سپاه بسیار خوب و دقیق بود و به همین دلیل عملیات موفقی را انجام دادیم. در عملیات دیگری که به گروه‌های تروریستی در اقلیم کردستان داشتیم اطلاعات نیروی زمینی کمک بسیاری به ما کرد.
سردار حاجی زاده گفت: این منطقه در نزدیک فرات بود که تحت کنترول امریکائی هاست پس نمی توانستیم از پهپاد های شناسایی استفاده کنیم زیرا ممکن بود امریکایی ها به تروریست ها اعلام کنند و آنها نیز محل را ترک کنند، این عملیات ترکیبی از عملیات راکتی و پهپاد بود.
وی در ادامه با هشدار به کشورهای حامی تروریست، گفت: به کشورهای امارات، عربستان و امریکا، که از تروریست های علیه ما حمایت می کنند می گویم که آستانه تحمل مسئولان ما هم حدی دارد.
لاوروف: روسیه، ترکیه و ایران خواستار پایان جنگ سوریه هستند - اسپوتنیک افغانستان
لاوروف: روسیه، ترکیه و ایران خواستار پایان جنگ سوریه هستند
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه کشورهای حامی تروریست بدون محدودیت حمایت اطلاعاتی، مالی و تامین سلاح این افراد را انجام می دهند، ادامه داد: بدانید که واکنش ما نسبت به تروریست ها سریع است اما نسبت به حکومت ها و رژیم ها با صبر جلو می رویم. حرف ما به کشورهای حامی تروریست ها این است که ریسک نکنند و قدری دقت و مراقبت داشته باشند، چرا که آنها نمی دانند آستانه تحمل ما چقدر است، این تروریست پروری بالاخره دامن تان را هم خواهد گرفت.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала