فرستندۀ نامه‌های حاوی ماده سمی کشنده به کاخ سفید شناخته شد

© Fotolia / Dominik Herzفرستندۀ نامه‌های حاوی ماده سمی کشنده به کاخ سفید شناخته شد
فرستندۀ نامه‌های حاوی ماده سمی کشنده به کاخ سفید شناخته شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرویس خدمات مخفی ایالات متحده امریکا در فرستان پاکت‌های مشکوک به سازمان‌های فدرال امریکا یک سرباز سابق نیروهای دریایی امریکا را متهم می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Atlanta Journal Constitution، سرویس خدمات مخفی ایالات متحده امریکا در فرستان پاکت‌های با سمی رایسین، به سازمان‌های مختلف فدرال امریکا یک سرباز سابق نیروهای دریایی امریکا را متهم می‌کند.

فرستادن پاکت مشکوک به ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
فرستادن پاکت مشکوک به ترامپ

در حال حاضر جزئیات بیشتری در مورد ارایه نشده است و تا هنوز نام متهم معلوم نیست و آیا این سرباز سابق نیروهای دریایی امریکا در حال حاضر دستگیر شده یا خیر معلوماتی در دست نیست.
بر اساس گزارش‌های رسانه‌ها آدرس بازگشتی که روی پاکت نامه درج شده است به سرویس خدمات مخفی امریکا کمک کرد تا این شخص متهم را شناسایی نمایند.
پیش از این، سرویس خدمات مخفی ایالات متحده امریکا گفته بود که در روز 1 اکتوبر این سرویس از رسیدن یک پاکت مشکوک برای شخص اول کشور جلوگیری کردند.
سرویس خدمات مخفی خاطر نشان می‌سازد که پاکت نامۀ که به تاریخ 1 اکتوبر به آدرس رئیس جمهور امریکاارسال شده بود توقیف کردند و علاوه می‌کنند که این پاکت پیش از این که کاخ سفید برسد، از سوی آنها تصرف شده است.

پیش از این گزارش شده است که دو پاکت مشکوک با اثرات مواد سمی رایسین به پنتاگون فرستاده شده است.
این پاکت ها به جمیز ماتیس، وزیر دفاع ملی امریکا و به آدمیرال جان ریجاردسون، رئیس عملیات نیروی دریایی ایالات متحده امریکا، فرستاده شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала