پوتین: اسکریپال یک انسان پست و یک فرد خائن به وطن است

© Sputnik / Sergey Mamontov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин на пресс-конференции по итогам встречи с председателем КНР Си Цзиньпином на полях IV Восточного экономического форума на территории ДВФУ на острове Русский
Президент РФ Владимир Путин на пресс-конференции по итогам встречи с председателем КНР Си Цзиньпином на полях IV Восточного экономического форума на территории ДВФУ на острове Русский - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، سرگئی اسکریپال -جاسوس بریتانوی و افسر سابق روسیه را یک فرد "پست" و یک انسان "خائن به وطن" نامید.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشست نوبتی انرژتیک هفته گفت: آنچه که به اشخاصی مانند اسکریپال و سائر افرادی مانند او مرتبط می گردد، رسوایی های جاسوسی است که بطور مصنوعی نمایان می گردند.
پوتین در ادامه گفت، زمانی که من برخی منابع اطلاعاتی را نگاه می کنم، همکاران شما فکر می کنند که آقای اسکریپال تقریبا یک نوع فعال حقوق بشر است. اما اسکریپال فقط یک جاسوس است. او فقط یک انسان پست و یک فرد خائن به " سرزمین مادری" خود می باشد.
پوتین ضمن ابراز این مطلب، اظهار عقیده نمود، که بهتر خواهد بود اگر هر چی زودتر این" کمپین اطلاعاتی" خاتمه یابد.

در تاریخ 4 مارچ، سرگئی اسکریپال و دخترش یولیا در یک مکان عمومی در شهر سالزبوری پیدا شدند و به بیمارستان انتقال یافتند. بعد از تحقیقات گسترده، اعلام شد که علت بیماری این افراد آلودگی به ماده سمی نوویچوک بوده است.
بعد از مسموم شدن سرگئی اسکریپال و دخترش، ترزا می، نخست‌وزیر بریتانیا در پارلمان این کشور به صراحت گفت که "سرگئی اسکریپال و دخترش یولیا با سم اعصاب جنگی مسموم شده‌اند که در روسیه تولید می‌شود. دولت بریتانیا به این نتیجه رسید که به احتمال زیاد روسیه مسئول حمله به سرگئی اسکریپال و دخترش یولیا در شهر سالزبری در جنوب بریتانیا بودهاست."
در مقابل روسیه هرگونه دخالت در این مسمومیت را رد و آن را یک "داستان ساختگی" توصیف کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала