هند، روسیه و امریکا بیشترین قربانیان "سلفی" را دارند

© Depositphotos.com / Oneinchpunchهند، روسیه و امریکا بیشترین قربانیان "سلفی" را دارند
هند، روسیه و امریکا بیشترین قربانیان سلفی را دارند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فهرست کشورهایی که تعداد بیشتر حادثات مرگبار در هنگام گرفتن "سلفی" در آنها ثبت شده است، نشر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، نتایج یک تحقیق که در مجلۀ Journal of Family Medicine and Primary Care نشر شده است، نشان می‌دهند که هند، روسیه و امریکا بیشترین حوادث مرگبار ناشی از گرفتن "سلفی" را شاهد بوده اند.

کارشناسان هندی پس از بررسی و تدقیق اطلاعات و خبرهای جهانی به این نتیجه رسیده اند که از ماه اکتوبر سال 2011 الی ماه نومبر سال 2017 به تعداد 259 تن در جریان تلاش برای گرفتن عکس سلفی، جان های شان را از دست داده اند.

Девушка во время селфи - اسپوتنیک افغانستان
یک دختر در لندن قربانی سلفی شد+عکس

نیمی از این افراد (159 تن) در هند قربانی سلفی شده اند. سپس روسیه (16 تن)، امریکا (14 تن) و پاکستان (11 تن)، از جمله کشورهایی اند که بیشترین حوادث مشابه را شاهد بوده اند.

براساس نتایج این تحقیقات، سن اوسط این قربانیان 23 سال است. به دلیل علاقه مردان به خطر، این آمار در میان مردان بیشتر (72.5 درصد) است.

در گزارش همچنان آمده است که در سال‌ها 2016 و 2017 تعداد حوادث مرگبار در نتیجۀ گرفتن عکس سلفی بیشتر از تعداد این حوادث در سال‌های 2014 و 2015 می‌باشد.

کارشناسان خاطر نشان ساخته اند که به دلیل اینکه اکثریت این حوادث در کشورهای در حال توسعه ثبت نمی‌شوند، این تحقیقات تمام موارد "سلفی‌های مرگبار" را در بر نمی‌گیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала