روسیه آماده به مذاکرات در مورد افغانستان است، امریکا رد می‌کند

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه آماده به مذاکرات درمورد افغانستان است، امریکا رد می‌کند
روسیه آماده به مذاکرات درمورد افغانستان است، امریکا رد می‌کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در نشست خبری هفته‌وار این وزارت می‌گوید که مسکو آماده گفتگو با امریکا برای حل وفصل و برقرار نمودن صلح‌ پایه‌دار در افغانستان است، اما واشنگتن پیشنهادات ما در این مورد رد می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخاروا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در نشست خبری هفته‌وار این وزارت در مسکو گفت که مسکو آماده گفتگو با امریکا برای حل و فصل و برقرار نمودن صلح پایه‌دار در افغانستان است، اما واشنگتن پیشنهادات را رد می‌کند.

زاخاروا: امریکا همچنان به راه حل نظامی در افغانستان تاکید دارد - اسپوتنیک افغانستان
زاخاروا: امریکا همچنان به راه حل نظامی در افغانستان تاکید دارد

او خاطر نشان کرد که مسکو واقعاً نمی‌تواند با تعدادی از اقدامات ایالات متحده امریکا در رابطه با افغانستان موافقت کند، زیرا این اقدامات امریکا به بهبودی افغانستان منجر نمی‌شود، بلکه اقدامات امریکا تنش‌ها را در آن کشور افزایش می‌دهد.
ماریا زاخاروا گفت: "ما برای گفتگو با امریکا در این زمینه آماده استیم. متاسفانه ما هیچ واکنشی واقعی واشنگتن را در مورد این (گفتگو در باره صلح افغانستان) نداریم. البته که اختلافات نظر وجود دارد، و این اختلافات باید در میز مذاکره حل و فصل شود که ما آماده این کار استیم و بارها و بارها از امریکا این خواسته ایم".
به گفته سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، کشورهای که برای صلح افغانستان در تلاش استند و با متحد شدن این کشور می‌شود صلح پایه‌دار در افغانستان برقرار نمود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала