عنقریب جنگ در سوریه خاتمه می‌یابد

© AP Photoبشار اسد
بشار اسد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور سوریه اظهار داشته است که سوریه به نقش محوری عربی خود باز خواهد گشت.

اسپوتنیک به نقل از تسنیم، صباح المحمد الصباح مدیر مسول روزنامه "الشاهد" و رئیس مجموعه "الدار الکویتیة للاعلام" که به سوریه سفر کرد با بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

اسد خواستار ادامه حضور نظامی روسیه در سوریه شد - اسپوتنیک افغانستان
اسد خواستار ادامه حضور نظامی روسیه در سوریه شد
وی گفت: «من به دیدار اسد در منزل او در دمشق رفتم. این اولین سفر یک مؤسسه رسانه‌ای عربی به سوریه در طول 8 سال اخیر به شمار می‌رود. حدود یک و نیم ساعت با هم صحبت کردیم، گفت‌وگویی لذت بخش با یک رهبر خاص عربی داشتم».
بر اساس این گزارش، بشار اسد رئیس جمهور سوریه در این دیدار گفت: متاسفانه رسانه‌های عربی از رسانه‌های اسرائیلی و امریکایی پیروی میکنند که در تخریب چهره کشورهای خاورمیانه و به‌ویژه سوریه تلاش می‌ورزند.
اسد: پس از حملات راکتی، مردم سوریه بیشتر از پیش متحد شده اند - اسپوتنیک افغانستان
اسد: پس از حملات راکتی، مردم سوریه بیشتر از پیش متحد شده اند
رئیس‌جمهور سوریه ضمن تمجید از رسانه‌های کویتی در انعکاس صحیح حوادث سوریه و مواضع امیر کویت گفت: ما بیشتر شهرهای سوریه را از چنگ تروریست‌های جنایتکار پس گرفته‌ایم و بازسازی مناطق را آغاز کرده‌ایم.
اسد افزود: ما خیلی زود تمام مناطق سوریه را تحت حاکمیت دولت در خواهیم آورد و حتی یک وجب از خاک سوریه نیز خارج از حاکمیت باقی نخواهد ماند.
وی اظهار داشت: برخی از کشورهای غربی مقدمات بازگشایی سفارتخانه‌های خود در سوریه را آغاز کرده‌اند و هیئت‌های غربی و عربی وارد سوریه می شوند تا مقدمات بازگشت اقتصادی، دیپلماتیک یا صنعتی خود را فراهم کنند».
اسد اظهار داشت: این جنگ خیلی زود پایان خواهد یافت و معادلات سیاسی تغییر می‌کند و سوریه به نقش محوری عربی در حمایت از مسائل امت باز خواهد گشت و همه آوارگان به شهرها و روستاهای خود باز می‌گرددند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала