وزارت داخله از افزایش عملیات‌های پولیس و بهبود امنیت کابل خبر داد

© AP Photo / Rahmat Gulوزارت داخله از افزایش عملیات‌های پولیس و بهبود امنیت کابل خبر داد
وزارت داخله از افزایش عملیات‌های پولیس و بهبود امنیت کابل خبر داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر امور داخله افغانستان به تمام نیروهای پولیس دستور داده است که با استفاده از تمام امکانات دست داشته در جهت تامین امنیت پروسه انتخابات تلاش نمایند.

به گزارش اسپوتنیک، نصرت رحیمی معاون سخنگوی وزارت امور داخله افغانستان امروز (چهارشنبه، 12 میزان) در یک نشست مشترک خبری با سخنگوی وزارت دفاع ملی که در مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت داشت به خبرنگاران گفت که وزیر امور داخله جمهوری اسلامی افغانستان، به تمام نیروهای امنیتی به خصوص نیروهای کشفی و استخباراتی دستور داده است تا تلاشهای شان را در جهت تامین امنیت پروسه انتخابات در سطح کشور افزایش دهند و با استفاده از تمام امکانات دست داشته زمینه مشارکت تمام مردم را در این پروسه مهم و ملی فراهم سازند.

ینس استولتنبرگ: ناتو مسئول تامین امنیت انتخابات افغانستان نیست - اسپوتنیک افغانستان
ینس استولتنبرگ: ناتو مسئول تامین امنیت انتخابات افغانستان نیست

معاون سخنگوی وزارت امور داخله تصریح کرد که در حال حاضر نیروهای امنیتی به شمول کشف و استخبارات در مساعی مشترک با سایر نیروهای امنیتی و دفاعی کشور بخاطر تامین امنیت مراکز رایدهی، دفاتر و کارمندان کمیسیون های انتخاباتی و نامزادان انتخاباتی وظایف شان را به گونه لازم به پیش میبرند.

آقای رحیمی افزود که عملیات های نیروهای امنیتی به ویژه قطعات خاص پولیس علیه هراس افگنان 36 در صد افزایش یافته است؛ و از اثر آن ضربات سنگینی به دشمنان مردم افغانستان وارد  گردیده است که در نتیجه اخیراً امنیت در سطح کشور به خصوص در شهر کابل بهبود یافته است.

همچنان آقای رحیمی در این نشست خبری از نامزادان انتخاباتی اکیداً خواست که 48 ساعت قبل از برگزاری مجالس و تجمعات شان پولیس را در جریان بگزارند تا پولیس در جهت تامین امنیت محلات تجمعات آنان اقدامات لازم را روی دست گیرند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала