نشریه: امریکا از صدور ویزا به همکاران همجنس باز دیپلوماتان در صورت نبود سند ازدواج، امتناع می ورزد

© Sputnikنشریه: امریکا از صدور ویزا به همکاران همجنس باز دیپلوماتان در صورت نبود سند ازدواج، امتناع می ورزد
نشریه: امریکا از صدور ویزا به همکاران همجنس باز دیپلوماتان در صورت نبود سند ازدواج، امتناع می ورزد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گویندل لاوینا (Gwendal Lavina) در نشریه « Le Figaro»، چاپ فرانسه می نویسد، وزارت خارجه امریکا در روز سه شنبه اعلام داشت که مقامات امریکا بیش از این از دادن ویزای دیپلوماتیک به جوره های همجنس باز دیپلوماتان یا کارمندان خارجی سازمان های بین المللی که در امریکا زندگی میکنند، در صورت که ازدواج آنها رسمی نباشد، امتناع می ورزد.

به گفته نماینده رسمی، با این فیصله امریکا فقط آن قواعد را برقرار میکند که وزارت خارجه نسبت به دیپلوماتان خود عملی می سازد که در خارج بعد از قانونی شدن ازدواج های همجنس بازان در سال 2015 قرار داشته باشند. او به ژورنالیستان اعلام داشت:« این را نباید به مثابه سرزنش یا مجازات بررسی کرد» و افزود که « این به رسمیت شناختن آنست که ازوداج همجنس بازان در امریکا قانونی است».

© AP Photo / Esteban Felixنشریه: امریکا از صدور ویزا به همکاران همجنس باز دیپلوماتان در صورت نبود سند ازدواج، امتناع می ورزد
نشریه: امریکا از صدور ویزا به همکاران همجنس باز دیپلوماتان در صورت نبود سند ازدواج، امتناع می ورزد  - اسپوتنیک افغانستان
نشریه: امریکا از صدور ویزا به همکاران همجنس باز دیپلوماتان در صورت نبود سند ازدواج، امتناع می ورزد

در سال 2009 اداره بوش، واقعا تصویب نمود که دیپلوماتان خارجی مکلف اند گواهی نامه راجع به ازدواج برای کسب ویزا برای شخص که آنها با او میخواهد زندگی نماید، ارایه کند.

حالا در چارچوب این سیاست نو برای دریافت ویزای کتیگوری G4، جفت همجنس باز دیپلوماتان به ارایه سند ازدواج مکلف اند. اداره ترامپ در اعلامیه رسمی خود اعلام داشته که به این ترتیب سیاست جدید حفت های همجنس باز و جفت های معمول را با هم برابر می سازد.

یکی از بزرگترین سازمان ها در باره دفاع از حقوق همجنس بازان در امریکا بنام « Human Rights Campaign» این فیصله تبعیضی را «غیرضروری، خورده گیر و غیرقابل قبول» خوانده است. «چنین سیاست دشمنی اداره ترامپ-پینس را نسبت به جامعه- همجنس بازان —منعکس می سازد».

© Andrea Izzottiفشار بر ایران: بعد از تحریمات امریکا وضع نرخ نفت چه خواهد شد
فشار بر ایران: بعد از تحریمات امریکا وضع نرخ نفت چه خواهد شد - اسپوتنیک افغانستان
فشار بر ایران: بعد از تحریمات امریکا وضع نرخ نفت چه خواهد شد

الفونسو نام، رئیس گروپ در باره دفاع از حقوق کارمندان همجنس باز در سازمان ملل، هراس دارد که مطالبه ازدواج نمودن برای مردم تهدید به بار می آورد که از کشورهای آمده که نسبت به همجنس بازان دشمنی دارند.

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر نشریه: امریکا از صدور ویزا به همکاران همجنس باز دیپلوماتان در صورت نبود سند ازدواج، امتناع می ورزد
نشریه: امریکا از صدور ویزا به همکاران همجنس باز دیپلوماتان در صورت نبود سند ازدواج، امتناع می ورزد  - اسپوتنیک افغانستان
نشریه: امریکا از صدور ویزا به همکاران همجنس باز دیپلوماتان در صورت نبود سند ازدواج، امتناع می ورزد

سازمان غیرحکومتی « Human Rights Watch» گفته که ازدواج همجنس بازان در خاک امریکا پرابلم را برای مردم حل نمی کند که روزی به وطن شان بر میگردند. اکشایا کمار (Akshaya Kumar) معاون سرمنشی سازمان ملل متحد میگوید:« در حالات معین ازدواج میتواند خطر معین برای جفت همجنس باز که به ثبوت در زندگی بطور خصوصی نیاز نداشت، در قبال داشته باشد».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала