بریتانیا برای حمله سایبری علیه روسیه اعلام آمادگی کرد

Великобритания / The Great Britain
عضو شوید
رسانه‌ها در مورد اینکه وزارت دفاع ملی بریتانیا در حال برسی گزینه حملات گسترده‌ سایبری برای قطع کردن برق در روسیه است خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Sunday Times، وزارت دفاع ملی بریتانیا در حال آماده‌سازی و برسی گزینه حملات گسترده سایبری برای قطع کردن برق در صورت "حمله روسیه" است.

اظهارات پتروف و بوشیرف مظنونان اصلی در قضیه اسکریپال، در مورد بوتل با مواد سمی - اسپوتنیک افغانستان
اظهارات پتروف و بوشیرف مظنونان اصلی در قضیه اسکریپال، در مورد بوتل با مواد سمی

این نشریه با اشاره از مقامات ارشد نیروهای امنیتی بریتانیا می‌نویسد: از اینکه این کشور یک دیپو کافی سلاح در صورت رویاروی نظامی با روسیه ندارد، ابراز نگرانی کرده اند، و مقامات بریتانیاوی به این تصمیم رسیده‌اند حملات گسترده سایبری تنها جایگزین استفاده از سلاح‌های هسته‌ای در صورت پاسخ "حمله روسیه" می‌تواند باشد.
در حال حاضر بریتانیا تلاش می‌کند که پتانسیل تهاجم سایبری خود را توسعه دهد تا در صورت لزوم "تجاوز" از طرف روسیه "نور کرملین را خاموش کند". به گفته این نشریه در صورت که روسیه تصمیم به جذب جزایر کوچک استونی یا حمله به لیبی را به منظور کنترول ذخایر نفتی و تحریک بحران جدید مهاجرت در اروپا داشته باشد در این صورت بریتانیا فرصت بیشتری را خواهد داشت.

پیش از این، دیوید لیندنتون، رئیس دفتر نخست وزیر بریتانیا، گفته بود که کشورهای غربی باید در مورد روسیه احتیاط کنند و امنیت سایبری خود را تقویت کنند و اما در عین حال با مسکو گفت‌و گو نمایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала