روزنامه هندی: هند، با خریداری سلاح از روسیه، سیاست مستقلانه پیش می برد

© Sputnik / Alexei Danichevروزنامه هندی: هند، با خریداری سلاح از روسیه، سیاست مستقلانه پیش می برد
روزنامه هندی: هند، با خریداری سلاح از روسیه، سیاست مستقلانه پیش می برد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هند، باوجود فشار امریکا و تهدید وضع نمودن تحریمات، با روسیه قرارداد چندین میلیارد دالری در باره خریداری سیستم دافع هوای S-400 «تری اومف» عقد کرد. این بیانگر آنست که تعداد هرچه کمتر کشورها فعالیت های شان را با تحمیل امریکا هماهنگ می سازند که پیشبرد سیاست ترساندن و تهدید را پیش می برد.

روز نامه « The Indian Express» در ادامه می نویسد، دو روز بعد از ان که هند، باوجود تهدید وضع نمودن تحریمات از جانب امریکا، قرارداد چندین میلیارد دالری با روسیه در باره خریداری سیستم دافع هوای S-400 «تری اومف» امضا کرد، جنرال بیپین راوات آمر درستیز نیروهای زمینی هند خاطرنشان ساخت که کشورش از سیاست مستقل پیروی میکند. او افزود، نیروهای مسلح همچنان به دریافت هلیکوپترهای «کاموف» و دیگر سیستم های تسلیحات از مسکو علاقمندی دارد.

© Sputnik / Grigoriy Sisoevروزنامه هندی: هند، با خریداری سلاح از روسیه، سیاست مستقلانه پیش می برد
روزنامه هندی: هند، با خریداری سلاح از روسیه، سیاست مستقلانه پیش می برد - اسپوتنیک افغانستان
روزنامه هندی: هند، با خریداری سلاح از روسیه، سیاست مستقلانه پیش می برد

جنرال به کشورش شام روز شنبه بعد از بازدید شش روزه از روسیه، جای که او با نظامیان روسیه مذاکرات جهت تحکیم همکاری بین دو کشور انجام داد، برگشت.

جنرال راوات اعلام داشت که در روسیه به همکاری با اردو و نیروهای دفاعی هند بسیار علاقمند می باشند، «به خاطریکه آنها میدانند که ما — اردوی نیرومند هستیم که میتواند بر آن پافشاری کند که ما برای خود، بنابر دیدگاه استراتیژیک ما، درست میدانیم».

جنرال راوات، ضمن دادن معلومات راجع به صحبت خود با روسان در باره آن که واشنگتن نسبت همکاری نظامی با مسکو دهلی نو را با وضع نمودن محدودیت تهدید نموده بود، اعلام داشت:«بلی، ما میدانستیم که برضد ما تحریمات وضع شده میتوانند، اما ما سیاست مستقلانه پیش می بریم».

جنرال، ضمن صحبت راجع به نگرانی روسیه در باره روابط روبه افزایس هند با امریکا، اظهار داشت:« شما (روسیه) مطمئین بوده میتوانید: اگرچه ما میتوانیم با امریکا برای دریافت تخنالوژی های مختلف وارد مناسبات مشارکتی شویم، ما سیاست مستقلانه پیش می بریم».

معامله در باره خریداری S-400 از جانب هند میتواند علیه هند مطابق قانون «راجع به مقابله با مخالفان امریکا به وسیله تحریمات» (CAATSA) به وضع نمودن تحریمات مواجه گردد. هند و روسیه این معامله را در روز جمعه هنگام بازدید ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از این کشور عقد نمودند.

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر هند، با عقد معامله با روسیه، حوصله امریکا را آزمایش میکند
هند، با عقد معامله با روسیه، حوصله امریکا را آزمایش میکند - اسپوتنیک افغانستان
هند، با عقد معامله با روسیه، حوصله امریکا را آزمایش میکند

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала