تقبیح حمله تروریستی شهر لشکرگاه توسط اشرف غنی

© Photo / ARG / ARGتقبیح حمله تروریستی شهر لشکرگاه توسط اشرف غنی
تقبیح حمله تروریستی شهر لشکرگاه توسط اشرف غنی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور افغانستان رویداد تروریستی شهر لشکرگاه را تقبیح و تسلیت و همدردی خویش را با خانواده‌های قربانیان حادثۀ مذکور ابراز داشت.

انفجار در یک مرکز انتخاباتی در هلمند چندین کشته برجا گذاشت - اسپوتنیک افغانستان
انفجار در یک مرکز انتخاباتی در هلمند چندین کشته برجا گذاشت
به گزارش اسپوتنیک، ویب سایت ریاست جمهوری افغانستان با نشر اعلامیه نوشت: رئیس‌جمهور افغانستان مراتب تسلیت و همدردی خویش را با خانواده‌های قربانیان حادثۀ مذکور ابراز داشته، به شهدا بهشت‌ برین و به زخمیان شفای عاجل از بارگاه خداوند متعال، استدعا می‌دارد.

در این اعلامیه آمده است: دشمنان ثبات و مردم‌سالاری امروز در حمله بالای ستاد انتخاباتی صالح محمد اچکزی در لشکرگاه مرکز ولایت هلمند، وی را با شماری دیگری از اعضای این ستاد، شهید و شماری را هم زخمی کردند.

رئیس‌جمهور افغانستان ضمن تقبیح این حملۀ تروریستی، گفت: افغانستانی ها که به مردم‌سالاری و آینده روشن خود باور قوی دارند، تروریستان و پشتیبانان آنان را اجازه نمی دهند که مانع روند مردم سالاری در کشور شوند.

رئیس‌جمهور افغانستان به همچنان به مسئولان ارگان های امنیتی و دفاعی این کشور هدایت داده، که در راستای تامین امنیت روند کمپاین های انتخاباتی و کاندیدان ولسی جرگه توجه بیشتر نمایند تا کاندیدان بتوانند در فضای امن برنامه های انتخاباتی شان را با مردم شریک سازند.

یادآروی می کنیم، که حوالی ساعت 2:30 دقیقه پس از ظهر امروز سه شنبه یک فرد انتحاری مواد انفجاری‌اش را در گردهمایی تبلیغاتی «صالح محمد اچکزی» در شهر لشکرگاه ولایت هلمند انفجار داد. این حمله تروریستی که در مقر دفتر ستاد انتخاباتی صورت گرفت دست‌کم هشت تن به شمول «صالح محمد اچکزی» یکی از نامزدان انتخابات پارلمانی کشته و 11 تن دیگر زخمی شدند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала