یک نامزد انتخابات پارلمانی بیش از 158 هزار افغانی بدهکاری برق اش را نپرداخته

© Sputnik / Sergey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر یک نامزد انتخابات پارلمانی بیش از 158 هزار افغانی بدهکاری برق اش را نپرداخته
یک نامزد انتخابات پارلمانی بیش از 158 هزار افغانی بدهکاری برق اش را نپرداخته - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک نامزد انتخابات پارلمانی افغانستان از حوزه کابل بیش از 158 هزار افغانستان صرفیه برق منزل مسکونی اش را نپرداخته است.

معرفی بدهکاران برق به دادستانی توسط شرکت برق افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
معرفی بدهکاران برق به دادستانی توسط شرکت برق افغانستان
به گزارش اسپوتنیک به نقل از پیک، شرکت برشنا مدعی‌است که خانه‌ی مسکونی بانو مریم سادات نامزد انتخابات پارلمانی در ناحیه سیزدهم شهر کابل، نزدیک به یک سال می‌شود که صرفیه برق خود را نه‌پرداخته و افزون‌براین، کارمند این شرکت هنگامی‌که خانه‌ی مسکونی وی را قطع لین می‌کرد، ازسوی افراد مسلح مربوط به همین خانه‌ی مسکونی مورد لت و کوب قرار گرفته‌است.

وحیدالله توحیدی سخنگوی شرکت برشنا می‌گوید، که دو روز پیش، پس‌از آن‌که الله‌داد کارمند جکشن برق سیزدهم به‌دلیل قطع لین مورد لت وکوب قرار گرفت، شام همان‌روز ازسوی مردان مسلح ناشناس با ضرب گلوله به قتل رسیده‌است.
بانو مریم سادات در حالی،‌که روز گذشته بدهکاری خودرا نیز پذیرفته بود و از لت وکوب کارمند برق اظهار بی‌خبری کرده بود؛ اما امروز به هیچ تماس خبرنگار پیک پاسخ نداده است و روز گذشته مریم سادات در تماس تیلیفونی به خبرنگار پیک هشدار داده بود.
در همین حال، بشیراحمد داوری آمر حوزه سیزدهم پولیس کابل، از شناسایی قاتل الله‌داد سخن می‌زند و می‌افزاید که به‌زودی بازداشت خواهد شد.

یادآوری می کنیم، که در کابل و شهرهای دیگر افغانستان بیشتر زورمندان از پرداخت صرفیه های برق سر باز می زنند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала