Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

هدیه جالبی که پوتین در جشن تولد خود دریافت کرد+ ویدئو

© Sputnik / Dmitry Astakhov /  مراجعه به بانک تصاویر Председатель правительства РФ Дмитрий Медведев и президент РФ Владимир Путин во время осмотра яблоневых садов в Ставропольском крае
Председатель правительства РФ Дмитрий Медведев и президент РФ Владимир Путин во время осмотра яблоневых садов в Ставропольском крае - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در جشن تولد خود یک هدیه غیر معمول دریافت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کارگران شرکت کشاورزی Rassvet — منطقه استاوروپول روسیه با ارائه یک " نهال سیب" جشن تولد ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را به وی تبریک گفتند.
سرپرست شرکت، مرات گالاییف، این هدیه را به رئیس جمهور روسیه تقدیم کرد و گفت این درخت قادر به مقاومت در برابر زمستان سخت مسکو است.
او گفت که حاصلات سیب دراین شرکت که با استفاده از یک سیستم آبیاری خاص رشد می یابند، بدون کدام مبالغه، از سائر انواع سیب متمایز است. 

 
کارگران شرکت همچمین، نهال دیگر را به نخست وزیر روسیه که ولادیمیر پوتین را در این سفر همراهی می کردند هدیه دادند. دمیتری مدودوف به شوخی گفت: او روز تولد خود را در ماه سپتامبر جشن گرفت.
7 اکتوبر سال 2018میلادی، ولادیمیر پوتین 66 ساله شد. رئیس جمهور روسیه در طول زندگی خود ثابت کرده که می‌تواند رهبری قابل‌اعتماد و محبوب برای مردم روسیه و مهره‌ای تاثیرگذار در عرصه سیاست جهانی باشد.
ولادیمیر ولادیمیرویچ پوتین در تاریخ 7 اکتوبر سال 1952میلادی در شهر لنینگراد "سن‌پترزبورگ فعلی"چشم به جهان گشود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала