داکتر تقلبی در فرانسه سرانجام دستگیر شد

© Fotolia / Andrei Tsalkoداکتر تقلبی در فرانسه سرانجام دستگیر شد
داکتر تقلبی در فرانسه سرانجام دستگیر شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک مرد فرانسوی به مدت دو هفته قبل از اینکه توسط پولیس بازداشت شود خود را به عنوان یک داکتر در یکی از شفاخانه‌های شهر بوردو فرانسه معرفی کرده بود، و در این مدت زمان به عنوان داکتر در این شفاخانه‌ حضور داشت.

به گزارش اسپوتینک به نقل از کانال France 3، این مردی فرانسوی که خود را به عنوان یک داکتر در شفاخانه‌ (Pellegrin) شهر بوردو فرانسه معرفی کرده بود به مدت دو هفته به عنوان یک داکتر در شفاخانه حضور داشت که بلاخره توسط پولیس بازداشت شد.
این مرد فرانسوی که نمی‌خواهد اسم‌اش فاش شود حدواً 50 سال دارد، لباس‌های دکترها و استتوسکوپ یا گوشی داکتری، را دزدیده و حداقل دوهفته خود را به عنوان داکتر در شفاخانه‌ (Pellegrin) بوردو فرانسه معرفی کرده بود، زمانیکه داکتران دیگر از او سوالاتی را پرسیدند این برایشان گفته است که او از بخش دیگری خدمتی به این جا آمده است.
این کانال تلویزیونی گفته است که در نهایت او توسط سرویس امنیتی شفاخانه دستگیر شد و در حال حاضر این مرد فرانسوی در قید پولیس به سر می‌برد.
این مرد فرانسوی در جریان بازجوی پولیس به گناه خود اعتراف کرده و گفته است که او "مجبور به اعتراف" شده است به گفته Bleu، او همچنان گفته است که تمام عمر آرزوی تبدیل شدن به یک داکتر را داشته است.
در حال حاضر این مرد از قید پولیس رها شده اما او هنوز منتظر محکمه است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала