شاروال اسبق نیویارک؛ رقیب جدید ترامپ در انتخابات

© AFP 2023 / STR شاروال اسبق نیویارک؛ رقیب جدید ترامپ در انتخابات
شاروال اسبق نیویارک؛ رقیب جدید ترامپ در انتخابات - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شاروال اسبق شهر نیویارک امریکا یکبار دیگر شامل حزب دموکرات ایالات متحده شد و این نشان‌دهنده قصد وی برای نامزدشدن در انتخابات ریاست جمهوری 2020 در امریکا را دارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی امریکایی NBC News، مایکل بلومبرگ، شاروال اسبق شهر نیویارک امریکا در صفحه انستاگرامش نوشته است: "امروز یکبار دیگر شامل حزب دموکرات شدم، حزبی که من بخش بزرگ زندگی ام عضو آن بودم، زیرا ما به دموکرات‌هایی نیاز داریم که کنترول و ثباتی را که برای ملت ما لازم اند، ایجاد کنند".

ترامپ: پوتین رقیب من است - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: پوتین رقیب من است

کوری لیواندوفسکی، یکی از مشاورین دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا اعلام نموده است که شاروال اسبق نیویارک اگر تصمیم نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری امریکا از جانب دموکرات‌ها را داشته باشد، می‌تواند یک رقیب قوی رئیس جمهور فعلی باشد.

در جریان کمپاین انتخابات ریاست جمهوری امریکا در سال 2016، بلومبرگ از هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات حمایت نموده بود. در ماه سپتمبر روزنامه نیویارک تایمز نوشته بود که او برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری امریکا در سال 2020 و مبارزه انتخاباتی علیه دونالد ترامپ، تصمیم جدی دارد.

بلومبرگ سیاستمدار ثروتمند دموکرات است که دیدگاه‌های وی را اکثریت دموکرات‌ها می‌پذیرند.

این شاروال اسبق نیویارک بنیانگذار شرکت رسانه‌یی بلومبرگ است که ثروتش را نیز از همین منبع بدست آورده است. قبلاً وی به دموکرات‌ها در کاخ سفید وعده‌ی کمک 80 میلیون دالری سپرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала