اجرای مانور ها توسط "تمساح روسی" در تمرینات قرغزستان + ویدئو

© Sputnik / Aleksandr Kondratuk /  مراجعه به بانک تصاویر اجرای مانور ها توسط "تمساح روسی" در تمرینات قرغزستان + ویدئو
اجرای مانور ها توسط تمساح روسی در تمرینات قرغزستان + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هلیکوپتر های " کروکودیل " روسیه با شرکت در تمرینات قرغزستان، مانورهای چرخ فلک را انجام دادند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از دفتر مطبوعاتی ناحیه مرکزی نظامی، هلیکوپترهای Mi-24 روسیه در طول تمرینات نظامی کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی که تحت عنوان " تعامل- 2018" در پایگاه" ادلوایس" قرغزستان برگزار گردیده است، مانور های چرخ فلک را اجرا نموده و دشمن شرطی را هدف قرار داد.
هلیکوپتر های Mi-24 بالای گروه های مسلح غیرقانونی آتش گشودند که طبق برنامه تمرینات، سعی داشتند از طریق کوه ها، بالای مناطق مسکونی حمله کنند.  

 

می-24 (کروکودیل) یک هلیکوپتر ضربتی است که در زمان اتحاد شوروی طراحی شده بود. این هلیکوپتر یکی از رایج ترین هلیکوپترها از این نوع در جهان است. چند نوع از آن وجود دارد که به کشورهای مختلف جهان صادر شده اند. در جنگ افغانستان و عملیات ضد تروریستی در جمهوری چیچن بطور فعال استفاده شد.
رزمایش نظامی سازمان پیمان امنیت جمعی با نام "تعامل- 2018" با حضور نیروهای نظامی کشورهای عضو این سازمان در قرغزستان از تاریخ 10 الی 13 اکتبر ادامه دارد.
هدف از این رزمایش تقویت آمادگی نیروهای نظامی و تمرین مبارزه با گروه‌های تروریستی اعلام شده است.
این رزمایش سه روزه آخرین دور از برنامه بزرگ موسوم به "تعامل- 2018" است که در چارچوب آن تمرین‌های مختلف در قلمروی کشورهای آسیای مرکزی با حضور نظامیان روسیه، قزاقستان، تاجیکستان، قرغزستان، بلاروس و ارمنستان برگزار شد.
سازمان پیمان امنیت جمعی در سال 1992 و با مشارکت کشورهای ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، قرغزستان، روسیه، تاجیکستان، ازبکستان، جمهوری آذربایجان و گرجستان تشکیل شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала