سیاستمدار روس ازپوشش جهان با سیستم دفاع هوایی S – 700 سخن گفت

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر سیاستمدار روس ازپوشش جهان با سیستم دفاع هوایی S – 700 سخن گفت
سیاستمدار روس ازپوشش جهان با سیستم دفاع هوایی S – 700 سخن گفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر ژیرینوفسکی، یک تن از سیاستمداران برجسته روسیه در مورد پوشش تمام جهان با سیستم دفاع هوایی S – 700 صحبت نمود.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر ژیرینوفسکی رهبر حزب لبرال دیموکرات روسیه دریک برنامه تلویزیونی، ضمن تبصره در مورد تحویل سیستم راکتی اس — 300 به سوریه گفت؛روسیه در حال حاضر سیستم راکتی S- 600 و S- 700 را نیز در اختیار دارد.
ژیرینوفسکی گفت: امریکا در حال حاضر توجه خود را به سیستم راکتی اس-300 معطوف نموده است. ژیرنوفسکی می گوید: " در آغاز امریکایی ها هیچگونه توجهی به این موضوع نداشتند، اما اکنون آنها وحشت دارند چرا که دولت اسرائیل متحد اساسی ایالات متحده امریکا می باشد. لذا امریکا هراس دارد که این سیستم" اس — 300" در نزدیکی مرزهای این کشور جابجا شده است. آنها هراس دارند که نه تنها هواپیمای اسرائیلی، بلکه هر هواپیمای دیگر می تواند توسط این سیستم منهدم شوند.
امریکا ترس دارد از اینه اکنون جهانیان آگاهی پیدا نموده اند که اس 300 ساخت روسیه است و روسیه بهترین سیستم دفاع هوایی را در جهان دارا است.
ژیرینوفسکی می گوید: "ما همچنین اس-400، اس-500، اس-600 و اس-700 هم داریم. مامی توانیم تمام سیاره زمین را با این سیستم ها را پوشش دهیم تا هیچ جنگنده ای جرئت پرواز نداشته باشد".
از او پرسیده شد که سیاستمدار نباید تمام اسرار را فاش کند ، وگر نه او می تواند در باره سیستم عجیب اس-1500 نیز صحبت کند، ژیرینوفسکی گفت:" آخرین سیستم دفاع هوایی در حال حاضر اس-700 است." او گفت در کل جهان هیچ راکتی پرواز نخواهد کرد. اس-700 تمام نقاط پرتاب را خواهد بست و این آخرین ضربه سیستم دافع هوای روسیه در جهان خواهد بود".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала