رئیس جمهور اوکراین روسیه را تهدید کرد

© Sputnik / Mikhail Markivرئیس جمهور اوکراین روسیه را تهدید کرد
رئیس جمهور اوکراین روسیه را تهدید کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پترو پروشنکو، رئیس جمهور اوکراین روسیه را به پرداخت قیمت گزافی تهدید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پترو پوروشنکو رئیس جمهور اوکراین هنگام برگزاری تمرینات "آسمان پاک- 2018" اعلام کرد که، روسیه در صورت حمله به اوکراین، قیمتی گزافی را خواهد پرداخت.
پروشنکو گفت: "ما برای آزادی و برای دموکراسی مبارزه می کنیم. ما از موضع پایدار و قابل اطمینان شرکای ما از ایالات متحده و ناتو ، بسیار قدردانی می کنیم. ما از روسیه نمی خواهیم بپرسیم که در سرزمین خود چگونه عمل کنیم."
رئیس جمهور اوکراین در ادامه سخنانش در ویدیوی که بعدا منتشر نموده می گوید: سربازان اوکراینی می توانند بسیاری چیز ها را از نظامیان ناتو یاد بگیرند، زیرا آنها در شرایط جنگ ترکیبی مشغول مبارزه هستند. 

حضور تصادفی رئیس‌جمهور اوکراین در عروسی سوژه انترنتی شد + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
حضور "تصادفی" رئیس‌جمهور اوکراین در عروسی سوژه انترنتی شد + ویدیو

تمرینات «آسمان پاک — 2018» دردر منطقه خمیلنتسک" از تاریخ 8 تا 19 ماه اکتبر در حال اجرا است. در مانورها نظامیان کشورهای عضو ناتو، بلژیک، بریتانیا، دانمارک، استونیا، هلند، پولند، رومانیا و ایالات متحده شرکت دارند.
مناسبات روسیه و اوکراین پس از کودتا در اوکراین و الحاق کریمه به ترکیب روسیه و آغاز جنگ در دنباس بشدت وخیم شد. در جنوری 2015، مپارلمان اوکراین اعلامیه‌ای تصویب کرد ک در آن روسیه کشور «متجاوز» عنوان شد.
مسکو بارها اعلام کرده است که از درگیری داخلی اوکراین حمایت نمی کند و خواهان آن است که اوکراین بحران سیاسی و اقتصادی را پشت سر بگذارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала