مدودیف: تحریم‌های امریکا علیه بانک‌های روسیه اعلان جنگ تجاری است

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر مدودیف: تحریم‌های امریکا علیه بانک‌های روسیه اعلان جنگ تجاری است
مدودیف: تحریم‌های امریکا علیه بانک‌های روسیه اعلان جنگ تجاری است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نخست‌وزیر روسیه گفته است که تشدید تحریم‌های امریکا علیه بخش بانکی روسیه اعلان جنگ تجاری است، اما روسیه قادر به غلبه بر این فشارها است.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودیف، نخست‌وزیر روسیه در یک مصاحبه تلویزیونی که با کانال یورونیوز داشت گفته است که تشدید تحریم‌های امریکا علیه بانک‌ها روسی را می‌توان به طور مستقیم اعلان جنگ تجاری و اقتصادی خواند، اما روسیه قادر به غلبه بر این فشار است.

پیوستن روسیه به جنگ تجارتی با امریکا - اسپوتنیک افغانستان
پیوستن روسیه به جنگ تجارتی با امریکا

مدودیف گفت: "تحریم‌های امریکا علیه بانک‌های روسی واقعاً اعلان مستقیم جنگ تجاری است، این تحریم‌ها شدیدتر استند. بدون شک ما قادر استیم به این فشارها غلبه کنیم".
نخست‌وزیر روسیه اشاره کرد که سیاست تحریم‌ها، نظم اقتصادی جهان را از بین می‌برد.
نخست‌وزیر روسیه اضافه کرد: "ما شکی نداریم که اقتصاد کشور ما قادر به انطباق هرگونه فشارها است. تنها سوالی که بر می‌گردد این است که چرا این ضروری است. این اقدام‌ها نظم بین‌المللی و نظام بین‌المللی اقتصادی را از بین می‌برد".
پیش از این، سرگئی ریابکوف معاون وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که امریکا از سال 2012 تاکنون 54 بسته تحریمی در بخش های اقتصادی و مالی علیه روسیه وضع کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала