نیمی از ارتش امریکا به این باورند که به‌زودی جنگ آغاز می‌شود

© AFP 2023 / Ali Al-Saadiنیمی از ارتش امریکا به این باورند که به‌زودی جنگ آغاز می‌شود
نیمی از ارتش امریکا به این باورند که به‌زودی جنگ آغاز می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تقریباً نیمی از ارتش امریکا به این باورند که ایالات متحده امریکا به زودی در یک جنگ تمام عیار درگیر خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Military Times، تقربیاً نیمی از نظامیاان امریکا معتقدند که ایالات متحده امریکا به زودی در یک جنگ تمام عیار درگیر خواهد شد.

هشدار جدی امریکا به چین - اسپوتنیک افغانستان
هشدار جدی امریکا به چین

در یک نظرسنجی که صورت گرفت 46درصد از نظامیان امریکایی به این باروند که کشورشان در سال آینده در جنگ شرکت خواهند کرد. در سال گذشته تنها 5درصد به این باور بودند.
اکثریت پاسخ دهندگان (71درصد) بر این باورند که روسیه دشمن اصلی در جنگ احتمالی خواهد بود؛ چین در رده دوم با 69درصد قرار دارد. همچنان در سال 2017میلادی، 53درصد روسیه را دشمن اصلی در جنگ احتمالی گفته بودند و با 54درصد چین قرار داشت.
علاوه بر این، 89درصد از نظامیان امریکایی تهدید اصلی امریکا را حمله‌های سایبری می‌نامند. این نظامیان به این باورند که ایالات متحده امریکا آمادگی درست به دفع چنین حملات ندارد.
همچنان نیمی دیگر از نظامیان امریکایی به این باروند که در سال آینده امریکا در هیچ یکی از درگیری‌های نظامی (جنگ) شرکت نخواهد کرد.
نتایج نظرسنجی نشان داده است که ارتش امریکا کوریای شمالی را تهدید جدی برای امریکا نمی‌دانند؛ دلیل تهدید ندانستن کوریای شمالی به امریکا سیاست رئیس‌جمهور امریکا در قبال کوریای شمالی دانسته شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала