روسیه: امریکا از تمام جهان متنفر است

© Sputnik / Natalya Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه: امریکا از تمام جهان متنفر است
روسیه: امریکا از تمام جهان متنفر است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت خارجه روسیه به اتهام امریکا در مورد "دخالت روسیه در انتخابات" و ایجاد پروژه لاختا"جهت تاثیر گذاری در انتخابات میان دوره‌ای کنگره آن کشور واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف؛ معاون وزیر امور خارجه روسیه معتقد است که " اتهامات خود ساخته از دخالت روسیه در انتخابات بیانگر روابط خصمانه امریکا با روسیه و انزجار آن کشور از تمام جهان است.
وزارت امور خارجه روسیه گفته است متهم کردن یکی از شهروندان روسیه درامریکا به توطئه برای دخالت در انتخابات کنگره در ماه نوامبر صرفا بهانه‌ای برای اعمال تحریم‌ها علیه روسیه است.
ریابکوف واشنگتن را به " انتشار دروغ های بی بیشرمانه" در مورد دخالت روسیه در انتخابات 2016 متهم نمود. معاون وزیر امور خارجه روسیه می گوید، واشنگتن در حال حاضر سعی دارد همان " قطعه کارت" سابقه را در آستانه انتخابات آینده در ایالات متحده امریکا بازی کند.در تاریخ6 نوامبر،امریکایی ها اعضای کنگره خود را مجددا انتخاب خواهند کرد.
ایلنا خوساینوا، شهروند روس ساکن امریکا، به ایجاد اختلاف و دودستگی در نظام سیاسی امریکا از طریق انتشار اطلاعات نادرست درباره موضوعاتی مثل مهاجرت و کنترل اسلحه متهم شده است.
ادعا شده است که خانم خوساینوا حسابدار ارشد کمپین موسوم به جنگ اطلاعاتی چند میلیون دالری موسوم به "پروژه لختا" است.
پیشتر واشنگتن هشدار داد که ایران، روسیه و چین به دنبال دخالت در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره امریکا هستند و تاکید کرد که جلوگیری از این دخالت در اولویت قرار دارد.
وزارت عدلیه ایالات متحده امریکا یک زن روس را به تلاش برای مداخله در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره متهم کرد.
دیپلمات تاکید کرد که این یک "کمپین تبلیغاتی" است که علت آن در تناقضات سیاسی داخلی ایالات متحده نهفته است. به گفته ریابکوف، این کمپین "توسط تمایل بعضی از سیاستمداران امریکایی برای به دست آوردن مزایا در چالش های حزبی و به طور همزمان فشار بر روسیه" صورت می گیرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала