مراتب همدردی پوتین با پادشاه اردن

© Sputnik / Aleksey Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر مراتب همدردی پوتین با پادشاه اردن
مراتب همدردی پوتین با پادشاه اردن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه مراتب همدردی خود را در ارتباط به غرق شدن بس که منجر به کشته شدن شماری از دانش آموزان آن کشور شد، عنوانی پادشاه اردن ابراز نمود.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از سایت رسمی کرملین، رئیس جمهور روسیه مراتب تسلیت و همدردی خود را در رابطه به کشته شدن دانش آموزان که در پی سقوط بس به دریای مرده در اردن رخ داد، عنوانی عبدالله دوم پادشاه اردن ابرازنموده است.
ریزش باران های سیل آسا در اردن بس حامل دانش آموزان یک مدرسه را دچار حادثه کرد و جان دست کم هجده نفر را گرفت.  

جان باختن 6 نفر در اثر باران سنگین و سیل در شهر کوبان روسیه - اسپوتنیک افغانستان
جان باختن 6 نفر در اثر باران سنگین و سیل در شهر کوبان روسیه

منابع اردنی پیش از این از کشته شدن هشت دانش آموز خبر داده بودند. یک سخنگوی سازمان دفاع غیرنظامی اردن با اشاره به افزایش آمار قربانیان تصریح کرد که بس یاد شده 38 دانش آموز و 7 همراه را با خود حمل می کرد. این بس که دانش آموزان و همراهان را به یک گردش تحصیلی می برد پس از باران های سیل آسا به دلیل ریزش بخشی از جاده از مسیر خود منحرف و سرنگون شد.
در پیام رئیس جمهور روسیه عنوانی پادشاه اردن آمده است: اعلیحضرت، در رابطه با مرگ مسافران بس توریستی که در پی یک حادثه غم انگیز در سواحل دریای مرده به وقوع پیوست، مراتب تسلیت و همدردی مان را پذیرا باشید. این حادثه ازین سبب که که اکثر قربانیان آن کودکان هستند؛ به ویژه غم انگیز است".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала