بارسلونای بدون مسی رئال بدون رونالدو را در هم کوبید

© REUTERS / Sergio Perezبارسلونای بدون مسی رئال بدون رونالدو را در هم کوبید
بارسلونای بدون مسی رئال بدون رونالدو را در هم کوبید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا با ارائه نمایش درخشان موفق شد با نتیجه 5-1 رئال مادرید را شکست بدهد.

بارسلونا 3-0 رئال مادرید/ مسی برنده دوئل آخر سال در برابر رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
بارسلونا 3-0 رئال مادرید/ مسی برنده دوئل آخر سال در برابر رونالدو
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ورزش سه، بارسلونا در شبی که لیونل مسی را در اختیار نداشت، با درخشش لوئیس سوارز و هت تریک او، موفق شد با نتیجه خیره کننده 5-1، رئال مادرید را درهم بکوبد.

در نیمه نخست بازی نخستین فرصت بازی برای رئال مادرید ایجاد شد، اما ضربه والی کریم بنزما روی ارسال گرت بیل راهی به دروازه بارسا پیدا نکرد.

بارسا پس از فرصت سوزی رئال کم کم بر جریان بازی مسلط شد و در دقیقه 10 به گل اول رسید. نفوذ آلبا با پاس به بیرون او همراه بود تا فیلیپ کوتینیو با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه بارسلونا را پیش اندازد.

دقایقی بعد آرتور ملو با یک ضربه دیدنی دروازه رئال مادرید را تهدید کرد، اما تیبو کورتوا با یک عکس العمل تماشایی دروازه را نجات داد.

حملات میزبان ادامه یافت و در دقیقه 30 و با استفاده از VAR، برخورد واران و سوارز در محوطه پنالتی تشخیص داده شد تا مهاجم اروگوئه ای با یک ضربه دقیق زننده گل دوم بارسا لقب گیرد.

در اواخر نیمه نخست بارسلونا فرصت خوبی برای زدن گل سوم هم داشت اما ابتدا ضربه سر پیکه دفع شد و در ادامه ضربه رافینیا به بیرون رفت تا 45 دقیقه نخست با برتری 0-2 بلوگرانا به پایان برسد.

کهکشانی ها نیمه دوم را هجومی آغاز کرده و در دقیقه 50 به گل رسیدند. روی ارسال ایسکو، مارسلو موفق شد درون محطه با یک ضربه پای راست گلزنی کرده و اختلاف را به حداقل برساند.

5 دقیقه بعد رئال مادرید بهترین بخت را برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه دیدنی لوکا مودریچ به دیرک دروازه تراشتگن برخورد کرد.

در دقیقه 61 این بارسلونا تا آستانه زدن گل سوم پیش رفت، اما ضربه دیدنی سوارز در برابر دروازه به دیرک برخورد کرد تا 2 تیم از این حیث به تساوی برسند.

در دقیقه 68 رئال مادرید فرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه سر بنزما در موقعیت خوب در مقابل دروازه به بیرون رفت.

اما با ورود عثمان دمبله بارسا دوباره آهنگی هجومی به خود گرفته و در دقیقه 74 به گل سوم رسید. نفوذ دمبله و پاس او به سرخی روبرتو با ارسال دقیق این مدافع جوان و ضربه سر زیبای سوارز همراه شد تا بارسلونا 1-3 از حریف پیش افتد.

این پایان کار نبود و در دقیقه 83 و روی اشتباه عجیب راموس، سوارز با پاس سرخی روبرتو با دروازه کورتوا تک به تک شده و با یک ضربه چیپ گل چهارم را به ثمر رساند.

در دقیقه 87 و این بار روی ارسال دیدنی دمبله، آرتور ملو با یک ضربه سر دقیق گل پنجم را به ثمر رساند.

در دقیقه 90 لوییس سوارز فرصت داشت گل ششم را به ثمر برساند، اما کورتوا با عکس العملی مناسب ضربه او را دفع کرد.

در اوقات اضافی رئال مادرید می توانست اختلاف را کم کند، اما بنزما در موقعیتی مناسب شانس خود را هدر داد تا در نهایت بارسلونا با برتری 1-5 رئال مادرید را مغلوب کند.

یادآوری می کنیم، که بارسلونا با 3 امتیاز این بازی با 21 امتیاز رده نخست بین تیم های لالیگای اسپانیا را به خود اختصاص داد و تیم رئال مادرید با باخت امشب با 14 امتیاز هم اکنون در رده نهم لالیگا قرار دارد. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала