دیدار اشرف غنی با نظامیان قول اردوی میوند

© AP Photo / Rahmat Gulدیدار اشرف غنی با نظامیان قول اردوی میوند
دیدار اشرف غنی با نظامیان قول اردوی میوند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اشرف غنی، شب گذشته با سربازان و افسران قول اردوی ۲۱۵ میوند نشست های جداگانه برگزار کرد.

 به گزارش اسپوتنیک اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان در سخنرانی اش به مسئولین و منسوبین قول اردوی ۲۱۵ گفت: امروز آمده ام که از هر یک سرباز، خوردضابطان، افسر و رهبری قول اردوی۲۱۵ میوند تشکر کنم، زیرا شما در هلمند در راستای سرکوب دشمن و تامین امنیت، تلاش و مبارزه قابل قدر کردید.
آقای غنی گفت که اجرای و ظیفه در دوسال گذشته در هلمند، قلب شیر، روحیه و طندوستی و صداقت می خواست که شما آن را دارید، زیرا شما فرزندان صادق و قهرمان وطن هستید. وی گفت که از انجام موفقانه انتخابات ولسی جرگه از شما به طور اخص تشکر می کنم، زیرا در این بخش تمام پلان های دشمن را ناکام ساختید.
وی به مسئولین نیروهای امنیتی و دفاعی هدایت داد که در رفع مشکلات سربازان، بریدملان و افسران اقدام به موقع کنند، به خصوص آن مشکلاتی را که با وی طی دیدارهای جداگانه در میان گذاشتند. وی افزود که مشکلات آنان در عرصه های پرداخت معاشات، ترفیعات، امتیازات و رخصتی ها، به گونه اساسی حل گردد.
محمد اشرف غنی به ریاست عمومی اداره امور هدایت داد، از اینکه بریدملان اهل سنگر و دفتر هستند، موضوع ساخت مدال شجاعت برای آنان را با مسئولین مربوط تعقیب نماید. وی با تاکید گفت که قراردادی ها باید موارد و شرایط ذکر شده در قرارداد را در زمان معین آن تکمیل نمایند، زیرا در این بخش هیچ گونه فساد و تعلل قابل قبول نیست.
آقای غنی گفت که برای سربازان سبزیجات و میوه‌جات موسمی و همچنان برای بریدملان حقوق و امتیازات تقاعد داده شود. وی افزود: هرباری که من به قول اردوها می آیم، از آنان درس وطن دوستی، قهرمانی و شجاعت می آموزم.
رئیس جمهور غنی خاطر نشان کرد: باید به امتیازات سربازانی که در خط مقدم نبرد قرار دارند، توجه شود و همچنان به مشاور امنیت ملی هدایت داد که مشکل ترمیم وسایط نیروهای امنیتی و دفاعی به گونه اساسی حل گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала