ساخت شورت های زرهی ضد گلوله + عکس

© Fotolia / Zayne C.ساخت شورت های زرهی ضد گلوله + عکس
ساخت شورت های زرهی ضد گلوله + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در نمایشگاه بین المللی تجهیزات امنیتی دولتی "اینترپولیتیخ - 2018"، شرکت های داخلی و خارجی انواع تجهیزات زرهی شخصی را ارائه دادند.

به گزارش اسپوتنیک، بازدید کنندگان این نمایشگاه توانستند با آخرین طراحی های این ساحه از جمله واسکت های زرهی، کلاس های مختلف که برای کارمندان نظامی و مقامات انتظامی و همچنین برای شهروندان عادی در نظر گرفته شده است آشنا شوند. در صورت تمایل، آنها اجازه داشتند حتی وسائل زرهی را بپوشند و کیفیت آنها را ارزیابی کنند.  

در میان نمونه های نمایشگاه محصولاتی نیز وجود داشت که دور از مسائل نظامی بوده و برای بازدیدکنندگان آشنا نبودند. یکی ازاین وسائل یک شورت تاکتیکی زرهی ضد گلوله بود.
این شورت ضد گلوله شامل لباس زرهی نظامیان بوده و همچنین به عوض " نیکر معمولی" برای ماین پاکان قابل استفاده می باشد که شامل بخش جداگانه و و دو سیستم از هم جدا برای قسمت های بالایی ران و صفحه نمایش خاص که در آن نصب شده، می باشد.
به گفته متخصصان تجربه درگیری های متعدد نظامی منجر شد تا چنین مدل های شورت ساخته شود. اغلب اوقات در جریان جنگ ها آسیب به شریان های قسمت های بالایی ران عواقب غم انگیز را در پی دارد و اینکه تمام اندام های نظامیان باید حفاظت شود؛ کمک می کند تا سربازان در طول ماموریت های جنگی اطمینان بیشتر داشته و عملیات های ویژه را بدرستی انجام دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала