اعتراف تکان‌دهنده یک پرستار آلمانی به کشتن بیش از 100 بیمار

© Fotolia / DDRockstarИнъекция
Инъекция - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه های آلمان خبر داده اند که پرستار سابق آنکشور که به قتل شمار زیاد بیماران متهم بود، در دادگاه اعتراف کرد که در جریان کارش با تزریق دارو های کشنده، بیش از 100 بیمار را به قتل رسانده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه آلمانی Berliner Zeitung پیش ازاین در ماه جنوری سال جاری دادستان " اولدنبورگ" نیلز را به کشتن 97 بیمار متهم نمود. اما او امروز اعتراف کرد که بیش از 100 بیمار را کشته است.
در پاییز سال 2017 گزارش شد که پولیس ایالت فدرال آلمان در ساکسونی، بر اساس نتایج یک معاینه سم شناسی، اعلام کرد که نیلز هگول 106 بیمار را مسموم نموده بود.

فردی در آلمان با چاقو بر رهگذران حمله کرد - اسپوتنیک افغانستان
فردی در آلمان با چاقو بر رهگذران حمله کرد

دادستان شهر اولدنبورگ در شمال آلمان می‌گوید که نتیجه تحقیقات انجام شده و همچنین گزارش‌های سم شناسی نشان می‌دهد که متهم به 35 نفر در یک درمانگاه در شهر اولدنبورگ وبیش از 70 نفر دیگر در درمانگاهی در شهر دلمنهورست داروهایی داده است که زندگی آنها را به خطر انداخته و منجر به بروز بیماری‌های قلبی همچون آریتمی قلبی و فیبریلاسیون بطنی شده است.
دادستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: "از دیدگاه دادستانی، متهم دست‌کم بطور ضمنی، در تمام موارد مرگ بیماران به علت تاثیر استفاده از این مواد را پذیرفته است."
نیلس اچ. پیش از این در سال 2015 میلادی از سوی دادگاه اولدنبورگ به اتهام دو قتل به زندان محکوم شده بود.
10 سال پیش از این نیز یک پرستار آلمانی به جرم قتل 28 بیمار سالمند، محکوم به حبس ابد شد. او اعلام کرد که به این بیماران مواد کشنده تزریق کرده زیرا برای آنها متاسف بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала