خوش شانس ترین مرد جهان

© AFP 2023 / Resmi Malauخوش شانس ترین مرد جهان
خوش شانس ترین مرد جهان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه‌ها از نجات یک شهروند اندونزیا پس از گیر افتادن در ترافیک جاکارتا و دیر رسیدن به پرواز هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ گزارش دادند.

Boeing 737/8 of Lion Air at Singapore Changi-SIN,13/10/14.(Archive) - اسپوتنیک افغانستان
سقوط هواپیمای مسافربری در اندونزیا با 188 سرنشین
به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، سونی ستیوان که یکی از مقامات وزارت مالیه اندونزیا است، قرار بود مثل همیشه سفر هفتگی خود با همکارانش را با این پرواز انجام دهد، اما در حالی که دوستان وی با تلاش توانستند خود را به پرواز برسانند، او در این کار موفق نبود.

وی در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه گفت:- "من معمولا از پرواز JT۶۱۰ استفاده می‌کنم. اما نمی‌دانم چرا مسیر عوارضی بسیار بد بود. من معمولا ساعت ۳ صبح می‌رسیدم؛ اما آن روز صبح ساعت ۶:۲۰ به میدان هوای رسیدم و پرواز را از دست دادم".

 همین ترافیک سبب نجات جان ستیوان از حادثه‌ای شد که کسی از آن جان سالم به در نبرد.

سونی ستیوان گفت: احساس قدرشناسی او با اطلاع از این مسأله است که بسیاری از مردم، از جمله شش نفر از همکارانش، از این خوش شانسی برخوردار نبودند.

وی گفت: نخستین بار که درباره این حادثه شنیدم، گریه کردم. من می‌دانستم دوستانم در این پرواز بودند.

ستیوان که از اهالی باندونگ (پایتخت استان جاوه غربی در اندونزیا) است، گفت: موفق شد پرواز دوم به مقصد شهر «پانگکال پینانگ» را بگیرد و تنها زمانی که هواپیمای وی سالم بر زمین نشست، متوجه حادثه شد.

دیلی میل در ادامه نوشته است، تماس این فرد نجات یافته با خانواده اش، پر از عاطفه بود. او در این خصوص می‌گوید: خانواده من در شوک بودند و مادرم گریه می‌کرد؛ اما من به آن‌ها گفتم که سالم هستم و باید شکرگزار باشم.

یادآوری می کنیم، که ۱۸۹ مسافر در پرواز هواپیمای اندونزیایی حضور داشتند که تنها پس از ۱۳ دقیقه از برخاستن از پایتخت اندونزیا در دریای جاوه سقوط کرد.

وزارت مالیه اندونزیا گفته است، که نزدیک به ۲۰ نفر از کارمندانش در این پرواز حضور داشتند. طبق اعلام آژانس تفحص و نجات اندونزیا، همه مسافران و خدمه پرواز در این حادثه کشته شده اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала