مکان های وحشتناک و شهر های ارواح در روسیه + تصاویر

© Sputnik / Sergey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر مکان های وحشتناک و شهر های ارواح در روسیه + تصاویر
مکان های وحشتناک و شهر های ارواح در روسیه + تصاویر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فهرستی از ترسناکترین مکان های روسیه برای گردشگرانی که به موضوع روح و ارواح معتقد هستند؛ منتشر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، روسیه یک کشور بزرگ و باستانی است که در آن برخی مناطق به دلایل مختلف خالی از سکنه شده ‌اند و مدت طولانی است که کسی در آنها زندگی نمی‌کند. به این ترتیب، در حال حاضر توریست ‌ها می ‌توانند از این شهرهای ارواح و خانه ‌های رها شده دیدن کنند و زندگی گذشتگان را متصور می‌ شوند.

 

آژانس تحلیلی "TourStat" فهرستی از محبوب ترین مکان های گردشگری " ترسناک" در روسیه را منتشر نمود. این فهرست زیر عنوان(سفر به مکان هایی که شما می توانید روح و ارواح را ملاقات کنید) منتشر شده است. 

وحشتناک ترین مکان، به نظر گردشگران، دماغه فیولنت در کریمه است. رتبه دوم دراین فهرست را شبه جزیره کوهی Kachi-Kalyon در نزدیکی شهر باغچه سرای به خود اختصاص داده است.   

 

در این فهرست همچنین؛ جزیره اولخون در دریاچه بایکال در منطقه ایرکوتسک، دریاچه سوتلویار در منطقه نیژنی نووگورود، مناطق بلاوید و کوه های بیلاوخه در منطقه آلتای ، دریاچه Bezdonnoye در نزدیکی منطقه سولنچنوگورسک- حومه مسکو، شهر باستانی ارکایم در منطقه چلیابینسک، Ivolginsky منطقه در بوریاسیا و دامنه کوه سونتوکی در خاکسیا نیز شامل می باشند. 

 

پیش ازاین در ماه سپتامبرفهرست دیگری از ده مکان زیبا و دیدنی روسیه منتشر شد که جهیل ایلتون در والگاگراد دراین رتبه بندی مقام اول را بخود اختصاص داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала