مدل اسرائیلی با دور انداختن روبند مردم را خشمگین کرد+ویدیو

© AFP 2023 / Dani Pozoمدل اسرائیلی با دور انداختن روبند مردم را خشمگین کرد+ویدیو
مدل اسرائیلی با دور انداختن روبند مردم را خشمگین کرد+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمپین تبلیغاتی برندی اسرائیلی با تبلیع کردن لباس‌های زمستانی‌ مردم را خشمگین ساخت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Daily Mail، برند هودیس (Hoodies) برای اینکه اطلاع رسانی در مورد مدل‌های جدید لباس‌های زمستانی خود کرده باشد ویدیو را اکران کرده است.
این ویدیو در یوتیوپ منتشر شده است که در آن بار رافائلی مدل اسرائیلی تبلیغ لباس‌ زمستانی این برند را پیشکش می‌کند. تبلیغات لباس‌های زمستانی این برند طور نمایش داده می‌شود که رافائلی با روبند ایستاده و با دور انداختن روبند با صدای بلند می‌گوید که (مهمترین چیز آزادی است) و با لباس سه رنگ و با موی‌ها باز ظاهر می‌شود.

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی از اقدامات این مدل اسرائیلی شوکه شدند.
یکی از کابران در توییتر در این مورد نوشت که این بزرگترین ظهور نژادپرستی و نادانی است و من نمی‌توانم باور کنم که چطور این شرکت اجازه همچو کار را داده است، نفرت انگیز است هیچ کلمه‌ای برای گفتن ندارم.

با این حال، نمایندگان هودیس استدلال می‌کنند که این تبلیغات برعکس آزادی و مبارزه با عدم تحمل نژادی را ترویج می‌کند.
بار رافائلی مدل اسرائیلی، همچنان این ویدیو را در حساب انستاگرام خود منتشر کرد که در آنزمان 2.7 میلیون نفر این ویدیو را تماشا کردند و بعداَ این مدل اسرائیلی مجبور به حذف آن شد.
بار رافائلی در تاریخ 4 جون سال 1985 در هود هشارون اسرائیل به‌دنیا آمده است و مدل مشهور لباس و دوست دخترلئوناردو دی‌کاپریو بازیگر مشهور امریکایی سینمای هالیوود است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала