دلیل مرگ دو خواهر سعودی در نیویورک + عکس

© AFP 2023 / Karen BleierАмериканская полицейская машина
Американская полицейская машина - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پولیس امریکا اعلام کرد که دلیل احتمالی مرگ دو خواهر سعودی در نیویورک، خودکشی بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از " یورو نیوز" پولیس نیویورک می گوید علت مرگ دو خواهر عربستانی که اجسادشان یک هفته پیش در رودخانه هادسون پیدا شد «احتمالا خودکشی» بوده است.
یکی از مسئولان اداره پولیس نیویورک اعلام کرد که روتانا و تالا فارع، 23 و 16 ساله «احتمالا» زنده وارد آب شده بودند. بنا به همین گزارش این دو خواهر خودکشی را به بازگشت به عربستان ترجیح داده اند.
بنا به اعلام پلیس نیویورک تاکنون اطلاعات معتبری مبنی بر وقوع جنایت به دست نیامده، اما تحقیق در این مورد در جریان است. 

جسد این دو خواهر عربستانی روز 24 اکتبر کشف شد. آخرین باری که آنها در منزل خانوادگی شان در ایالت ویرجینیا دیده شده بودند روز 30 نوامبر سال گذشته بود.
یک شاهد عینی به پلیس گفته است که حدود ساعت هفت صبح روز 24 اکتبر دو زن را مشاهده کرده است که به مدت طولانی کنار رودخانه به نیایش مشغول شده بودند.
این دو خواهر احتمالا به دلیل اذیت و آزار جسمی از آمریکا تقاضای پناهندگی کرده بودند.
مقامات امریکا پیش از این با انتشار عکس این دو خواهر از مردم خواسته بودند تا اگر اطلاعاتی در مورد آنها دارند با پلیس تماس بگیرند.
جسد این دو خواهر که هر دو از امریکا تقاضای پناهندگی کرده بودند در حالی در رودخانه پیدا شد که با «ریسمان به همدیگر بسته شده‌ بودند.» پلیس می‌گوید صورت این دو دختر به سوی هم بود.
این دو در دسامبر سال 2017 در پی «مشکلات خانوادگی» خانه مادرشان را ترک می‌کنند. دختر کوچکتر در 24 آگست سال جاری میلادی برای مدتی گم شد اما نهایتا در خانه خواهر بزرگترش در نیویورک پیدا شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала