ارزیابی شانس F-35 اسرائیل در برابر S – 300 روسیه در سوریه

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر ارزیابی شانس F-35 اسرائیل در برابر S – 300 روسیه در سوریه
ارزیابی شانس F-35 اسرائیل در برابر S – 300 روسیه در سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حضور سیستم های راکتی S-300 در تجهیزات سوریه زندگی را برای ایالات متحده و اسرائیل پیچیده تر میکند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل The National پیش از این، کارشناسان اعلام کردند که سیستم دفاع هوایی روسی در سوریه اجازه نخواهد داد که ارتش اسرائیل به طور آزادانه عملیات و حملات خود را مانند سابق در سوریه انجام دهد.
با این حال، کارشناسان می گویند که، نیروهای هوایی دولت یهودی با جنگنده نسل پنجم F-35 مسلح می باشند که می توانند به علت "رادار گریزی و نا مرئی بودن" آنها S-300 را شکست دهند.
نشریه خاطر نشان ساخته که: یکی از وظایف اصلی F-35 از همان ابتدا سرکوب و نابود سازی وسایل پیشرفته نیروی دافع هوای دشمن تعیین شده است. 

حمله راکتی اسرائیل به پایگاه ارتش سوریه - اسپوتنیک افغانستان
حمله راکتی اسرائیل به پایگاه ارتش سوریه
 
F-35 با طی روند مدرنیزاسیون سیستم های Block 3 و نصب وسایل برنامه ای و دستگاهی Block 4 به سلاح هیبتناکی تبدیل می شود.
امادر عین حال، هیچ تضمینی وجود ندارد که جنگنده F-35 بتواند توسط S-300 نابود شوند؛ بعلاوه، بعید است اسرائیل جرات حمله به سیستم دفاع هوایی روسی را داشته باشد.
در تاریخ 24 سپتامبر سال جاری وزیر دفاع روسیه، خبر داد که روسیه طی مدت دو هفته سیستم دفاع راکتی S — 300 در اختیار سوریه قرار خواهد داد.
وزیر دفاع روسیه گفت، "نیروهای مسلح سوریه در ظرف دو هفته سیستم مدرن راکتی S-300 را دریافت خواهند کرد. او گفت: "این سیستم قادر است وسایل حمله هوایی را از فاصله حدود 250 کیلومتر، رهگیری و هدف قرار دهد.
روسیه با تحویل سیستم دفاع هوایی S-300 به سوریه توانست اسرائیل را که در سالهای اخیر از کنترل بیرون و کشورهای دیگر را بمباران می کرد، مهار کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала