مسی متهم به پولشویی و تقلب شد

© Sputnik / Alexander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر مسی متهم به پولشویی و تقلب شد
مسی متهم به پولشویی و تقلب شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات آرژانتین مسی را به پولشویی متهم می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از شبکه تلویزیونی Todo Noticias دادستان پابلو تورینو،فوتبالیست آرژانتینی لیونل مسی و پدرش خورخه را به پولشویی متهم کرد. او از دادگاه درخواست کرد تا تفتیش مستقلی را در مورد فعالیت موسسه خیریه ورزشکار لئونل مسی انجام دهد.
این بنیاد در سال‌های 2012 تا 2014 در کشورهای اسپانیا و آرژانتین فعالیت‌هایی برای جمع‌آوری پول انجام داد و موفق به جذب سرمایه‌ای بالغ بر 2 میلیون یورو شد. در میان حامیان بنیاد خیریه لیونل مسی چندین شرکت بزرگ نیز دیده می‌شوند. 

مارادونا: مسی قبل از هر بازی 20 بار تشناب می‌رود! - اسپوتنیک افغانستان
مارادونا: مسی قبل از هر بازی 20 بار تشناب می‌رود!

پابلو تورانو، قاضی دادگاه جرایم اقتصادی بوئنوس آیرس در آرژانتین شکایتی راعلیه مسی و پدرش به جریان انداخته که اتهام وارده به این دو، سوء مدیریت و مدیریت فریبکارانه در بودجه های بنیاد خیریه مسی است. این شکایت توسط فردی ارائه شده که به گفته او سابقه کار کردن دراین بنیاد خیریه را داشته و وکالتش در اختیار دو وکیل به نامهای میگل آنخل پیری و پدرو فونتانتو است.
قاضی تورانو خواهان شروع بررسی ها در مورد کمکهای خیریه دریافتی توسط بنیاد مسی، پدرش خورخه و تمام افرادی که مدیریت بودجه این بنیاد خیریه را عهده دار بوده اند شده است. طبق صحبتهای فرد شاکی، وجوه و کمکهای مالی ای که درپی برگزاری بازیهای خیره ها، رویدادهای خاص و خیریه های خصوصی به بنیاد خیریه مسی اهدا می شدند، در کشورهایی که از آنها به عنوان بهشت مالیاتی یاد می شود واریز شده و در حسابهای شرکت های خاصی نگهداری می شدند. او درعین حال دربخشی از این شکایت عنوان کرده که بنیاد خیریه مسی، شفافیت مالی را رعایت نمی کرده و تمام وجوه دریافتی را به اداره مالیاتی اعلام نمی کرده. به گفته فرد شاکی، این اتفاقات از سال 2010 به بعد رخ داده. به همین خاطر هم قاضی تورانو دستور داده تا تمام مدارک مرتبط با این پرونده از دفاتر بنیاد خیریه مسی در آرژانتین و اسپانیاتحویل گرفته شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала