حمله هوایی یمن به پایگاه هوایی "ملک خالد" عربستان

© AFP 2023 / Mohammed Huwaisحمله هوایی یمن به پایگاه هوایی "ملک خالد" عربستان
حمله هوایی یمن به پایگاه هوایی ملک خالد عربستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروهای مقاومت یمن در جدیدترین حمله خود به کمک دستگاه های بی سرنشین، موفق شدند پایگاه هوایی «ملک خالد» واقع در جنوب غرب عربستان را هدف حملات خود قرار دهند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از المسیره، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اعلام کرد که پایگاه هوایی ملک خالد در منطقه عسیر واقع در جنوب عربستان را هدف حملات پهپادی خود قرار داد.
در گزارش گفته شد که؛ نیروهای مقاومت یمن موفق شدند با استفاده از دستگاه بی سرنشین «قاصف ۱» پایگاه هوایی ملک خالد واقع در منطقه خمیس مشیط در عسیر را هدف حملات خود قرار دهند.
یک منبع تاکید کرد که در جریان این حمله خساراتی به پایگاه هوایی ملک خالد عربستان وارد آمد. این پایگاه هوایی یکی از پایگاه هایی به شمار می رود که در تجاوز ائتلاف سعودی علیه یمن استفاده می شود.
در همین راستا فعالان در شبکه‌های اجتماعی نیز اعلام کردند که در اثر این حمله انفجارهای بزرگی در داخل این پایگاه رخ داده است و خودروهای آتش‌نشانی بلافاصله در محل حمله در پایگاه ملک خالد حاضر شدند.
از سوی دیگر، رسانه‌های عربستانی اعلام کردند که چهار نظامی سعودی در مرزهای جنوبی طی درگیری با نیروهای انصارالله کشته شدند.
این عملیات بعد از چند ساعت از ادعاهای سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی مطرح شد که گفته بود این ائتلاف موفق شده پایگاه هوایی الدیلمی متعلق به نیروهای مقاومت یمن را هدف قرار دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала