ارتش سوریه حمله تروریست‌ها به منطقه غیرنظامی را دفع کرد

© Sputnik / Iliya Pitalevارتش سوریه حمله تروریست‌ها به منطقه غیرنظامی را دفع کرد
ارتش سوریه حمله تروریست‌ها به منطقه غیرنظامی را دفع کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارتش سوریه از دفع حمله ستیزه‌جویان به منطقه غیرنظامی در مرز ادلب خبر می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تلویزیون ملی سوریه، ارتش کشور تلاش‌های ستیزه‌جویان را برای حمله به مواضع ارتش در 35 کیلومتری شمال شهر حما در مرز ادلب، خنثی نمودند.

استقبال امریکا از نشست چهارجانبه استانبول در مورد سوریه - اسپوتنیک افغانستان
استقبال امریکا از نشست چهارجانبه استانبول در مورد سوریه

این ستیزه‌جویان با پلان و برنامه‌ریزی که داشتند موفق به انجام آن نشدند، آنها از روستای اللطامنه به سمت منطقه که تحت کنترول ارتش سوریه حرکت کردند. با اطلاعاتی که ارتش سوریه نسبت به حرکت این گروه داشت با تدابیر لازم که پیش از پیش گرفته بودند توانستند بخشی از این گروه را از پا در بیاورند و بخشی دیگر از آنها عقب نشینی کرده و پنهان شدند.
17 سپتمبر سال روان ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه، به این توافق رسیدند که تا یک منطقه غیرنظامی به عمق 15 تا 20 کیلومتر در ادلب ایجاد کنند.
در اواسط ماه سپتمبر، گزارش شد که نیروهای دولتی سوریه حمله را علیه شبه نظامیان در استان ادلب و حما راه اندازی کرده‌اند. در 26 سپتمبر، گروه های رادیکال واقع در قلمرو منطقه غیرنظامی شروع به عقب نشینی به نقاط نامعلوم کردند.
ادلب آخرین ولایت سوریه تحت کنترول گروه‌های مسلح غیر قانونی است. در حال حاضر، اعضای هر دو گروه‌های تروریست‌های بین المللی و گروه های شورشی که تروریست محسوب نمی‌شوند، در این منطقه حضور دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала