آخرین سخنان دو خواهر عربستانی قبل از خودکشی در امریکا

© AP Photo / Seth Wenigآخرین سخنان دو خواهر عربستانی قبل از خودکشی در امریکا
آخرین سخنان دو خواهر عربستانی قبل از خودکشی در امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پولیس نیویارک در حال انجام تحقیق درباره مرگ دو شهروند عربستان سعودی است که پیش از غرق شدن در دریای هاتسون نیویارک، درخواست پناهندگی به امریکا داده بودند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم، پولیس نیویارک از آخرین سخنان دو خواهر سعودی به نام‌های تالا و روتانا تارع پیش از مرگ مشکوک و دریافت اجساد آنها در دریای هاتسون در نزدیکی نیویارک، پرده برداشت.

شبکه سی ان ان به نقل از پولیس نیویارک اعلام کرده است که تالا و روتانا پیش از مرگ خود گفته بودند: مرگ را بر بازگشت به عربستان سعودی ترجیح می‌دهند.

کشف اجساد دو خواهر سعودی در امریکا - اسپوتنیک افغانستان
کشف اجساد دو خواهر سعودی مخالف دولت در امریکا

پولیس نیویارک در عین حال گفته است تا کنون به مدارکی که نشان دهد این دو خواهر قربانی یک جنایت "سازمان یافته از سوی رژیم سعودی" باشند، دست نیافته است.

رئیس پولیس نیویارک گفته است آخرین باری که خانواده این دو خواهر سعودی آنها را دیده است، ۳۰ نومبر ۲۰۱۷ در ویرجینیا بوده است.

بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای، این دو خواهر پیش از آنکه اجسادشان کشف شود، در وضعیت جسمانی خوبی بوده‌ اند.

پیش از این الجزیره گزارش داده بود که سفارت عربستان سعودی بارها از دو خواهر سعودی به نام‌های روتانا و تالا پس از درخواست آنها از امریکا برای پناهندگی، خواسته بود به عربستان برگردند که پیدا شدن اجساد آنها اکنون به یک دردسر بزرگ برای ریاض تبدیل شده است.
پولیس نیویارک اجساد این دو خواهر سعودی را بیست و چهارم اکتوبر کشف کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала