شش تن از کاروان ورزشی افغانستان، در آسترالیا فرار کردند

© Photo / ورزش / ورزششش تن از کاروان ورزشی افغانستان، در آسترالیا فرار کردند
شش تن از کاروان ورزشی افغانستان، در آسترالیا فرار کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شش تن از کاروان ورزشی معلولان ارتش ملی افغانستان، در آسترالیا فرار کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آریانا نیوز، بر بنیاد پایگاه خبری SBS آسترالیا، پنج ورزشکار معلول و یک مربی کاروان ورزشکاران معلول ارتش افغانستان، پس از پایان رقابت های ورزشی «شکست ناپذیر» در سیدنی آسترالیا و پیش از بازگشت به کشور شان از اقامتگاه خود فرار کرده اند.
از سوی هم، مسوولان ورزشی ارتش ملی معلولان کشور، فرار ورزشکاران در آسترالیا را تایید می‌کنند.
رسانه‌های آسترالیایی نیز گزارش داده اند این ورزشکاران در جریان مراسم پایانی بازی‌های «شکست ناپذیر» که هفته قبل برگزار شد، حضور داشتند.
در همین حال، وزارت داخله استرالیا نیز در بیانیه‌یی گفته است که ویزای این ورزشکاران تاهنوز مدار اعتبار استند: "ورزشکاران بازی‌های «شکست ناپذیر» و دیگر مقامات می‌توانند تا ختم تاریخ ویزای شان بطور قانونی در استرالیا زنده‌گی کنند".
حضور سربازان آسیب دیدۀ افغانستان در این رقابت‏ها در واقع ارج‌گزاری به پیکارهای نیروهای دولتی در برابر گروه‌های هراس‌افگن است.
سال پیش، بازی‎های «شکست ناپذیر» با حضور550 معلول از نیروهای امنیتی افغانستان، امريكا، انگلستان، آستراليا، زیلاند نو، كانادا، آلمان، فرانسه، هالند، أردن، إستونيا، عراق، اوكرايین، جورجيا با میزبانی کانادا، برگزارشده‌ بود.
مسابقات «شکست ناپذیر» هفته پیش در شهر سیدنی آسترالیا برگزار شد که، در آن هشت سرباز معلول افغانستان با سه مربی در سه رشته ی پاورلفتنگ، رولینگ و والیبال نشسته، اشتراک کرده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала