امریکایی‌ها: روسیه قدرتمندترین سیستم دفاع هوایی جهان را دارد

© Sputnik / Igor Zarembo /  مراجعه به بانک تصاویر امریکایی‌ها: روسیه قدرتمندترین سیستم دفاع هوایی جهان را دارد
امریکایی‌ها: روسیه قدرتمندترین سیستم دفاع هوایی جهان را دارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حال حاضر روسیه دارای یک سیستم دفاع هوایی چندسطی که پیشرفته‌ترین و قدرتمندترین در جهان است می‌باشد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از The National Interest، در حال حاضر روسیه دارای یک سیستم دفاع هوایی چندسطحی با مجتمع‌های مختلف دور برد، متوسط و میان برد است که "از زمان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی بسیار پیشرفت کرده است" که احتمالاً پیشرفته‌تری و قدرتمندترین در جهان می‌باشد
این مجله خاطر نشان می‌سازد که سیستم‌های دفاع هوایی تولید شد در زمان اتحاد جماهیر شوروی با موفقیت کامل و توانایی مقابله با هوانوردی در سراسر جهان را دارد، با همین حال تمام فضای هوایی روسیه را این مجتمع‌های پیشرفته محافظت می‌کنند.
لازم به ذکر است که سیستم دفاع هوایی روسیه برای مبارزه با هواپیما در ارتفاع های مختلف، با وسایل نقلیه بدون سرنشین و موشک های کروز طراحی شده است.
اس-400 قادر به تشخیص 100 هدف به‌طور هم‌زمان و درگیر شدن با 12 هدف به‌طور هم‌زمان از محدودهٔ 400 کیلومتری است. این هدف‌ها می‌توانند از جمله انواع هواگرد، طیاره ،راکت‌های کروز و راکت‌های بالستیک باشند.
به گفته این مجلهف نیروهای هوایی ایالات متحده امریکا "تجربه زیادی در مبارزه با سیستم‌های دفاع هوایی دشمن دارند" اما آنها هیچ گاهی مجبور نشدند که با یک سیستم دفاع هوایی پرشور، همانند آنچه در مرزهای روسیه دیده می‌شود مقابله کنند".
پیش از این، این مجله از ارتش خواسته بود که سیستم دفاع هوایی اس-400 روسی را دست کم نگیرند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала