ادامهٔ آمادگی‌های تروریست‌ها و "کلاه سفیدها" برای صحنه‌سازی مسمومیت در سوریه

© Photo / Facebook/Penelope Stafylaادامهٔ آمادگی‌های تروریست‌ها و "کلاه سفیدها" برای صحنه‌سازی مسمومیت در سوریه
ادامهٔ آمادگی‌های تروریست‌ها و کلاه سفیدها برای صحنه‌سازی مسمومیت در سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نماینده دایمی روسیه در سازمان ملل متحد از ادامهٔ آمادگی‌های تروریست‌ها در همکاری با سازمان "کلاه سفیدها" برای صنحه‌سازی استفاده از مواد مسموم‌کننده برای بدنام ساختن حکومت سوریه، خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نیبینزیا، نماینده دایمی روسیه در سازمان ملل متحد در جریان نشست شورای امنیت این سازمان گفت: "اطلاعات نگران‌کننده مبنی بر اینکه تروریست‌ها در سوریه به همکاری "کلاه سفیدها" آمادگی برای تحریکات گستردهٔ با استفاده از مواد مسموم‌کننده را توقف نداده اند، به ما می‌رسد".

صحنه سازی حمله کیمیاوی در ادلب سوریه + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
صحنه سازی حمله کیمیاوی در ادلب سوریه + ویدیو

وی خاطر نشان ساخت که مقامات سوری به‌طور مرتب این اطلاعات را به اعضای شورای امنیت سازمان ملل می‌رسانند.

نماینده روسیه در سازمان ملل گفت: "به‌طور مثال گزارش شد که به تاریخ ۲۷ اکتوبر جنگجویان «حزب اسلامی ترکستان» ۲۰ بیلر ده‌لیتری کلر را از معارت النعمان آورده اند و باشندگان محلی به مرکز آشتی روسیه میان جوانب درگیر خبر داده اند که فعالین "کلاه سفیدها" در تلاش یافتن افرادی اند که علاقه به اشتراک در فلم‌برداری صحنه‌سازی مسمومیت در بدل مواد غذایی، می‌باشند".

نیبینزیا افزود: "اطلاعات مشابه از ولایت حلب آمده است، "کلاه سفیدها" به مناطق مسکونی اعزاز، ماریعا و جوبان بک بشکه‌های مواد زهری و همچنان وسایل فلم‌برادری مسلکی آورده اند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала