پوشیدن برقع در مصر خطرناک توصیف شد

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر پوشیدن برقع در مصر خطرناک توصیف شد
پوشیدن برقع در مصر خطرناک توصیف شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نماینده پارلمان مصر پیشنهاد نموده است تا پوشیدن نقاب برای زنان مصری ممنوع قرار داده شود.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه Egypt Independent روز یک شنبه در صفحه فیسبوک خود نوشت که نماینده پارلمان مصر، هدا اگامی پیشنهاد نموده است تا زنان مصری از پوشیدن نقاب های که به طور کامل صورت و موهای شان را می پوشاند، در مکان های عمومی خودداری کنند.
به گفته وی، "بسیاری از مشکلات، از جمله در زمینه امنیت در رابطه به این پوشش زنان وجود دارد." آگامی به تجربه الجزایر که یک ماه پیش ممنوعیت مشابه در آن به تصویب رسید، اشاره کرد. او پیشنهاد نمود که نقض کنندگان این ممنوعیت باید تا یک هزار پوند مصری معادل 56 دالر امریکایی) جریمه شوند. مکان های عمومی، طبق این قانون، شامل بیمارستان ها، موسسات آموزشی، سینماها، کتابخانه ها، موزیم ها، ساختمان های دولتی، فرودگاه ها، ترانسپورت عمومی و کودکستان ها می باشد.
در همین حال نشوا آل حفی یکی از اعضای شورای ملی امور زنان گفت: پوشیدن نقاب به مذهب هیچ تعلق ندارد و آزادی شخصی را نقض نمی کند، بلکه تهدیدی برای جامعه و امنیت ملی است، زیرا ازاین پوشش اغلب توسط سازمان های تروریستی و جنایتکاران برای انجام اقدامات آنها مورد استفاده قرار می گیرد.
در ماه می سال جاری دانمرک پوشیدن نقاب، " روبند" برخی از زنان مسلمان در مکان‌های عمومی را ممنوع کرد.
جریمه پیش‌بینی شده در این قانون برای پوشاندن صورت با حجاب «روبند»، ۱۶۰ دالر در اولین اخطار و 16 هزار دلار در چهارمین اخطار به تصویب رسید.
این در حالی است که در سال‌های گذشته فرانسه و برخی دیگر از کشورهای اروپایی «برقع» را در مکان‌های عمومی ممنوع کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала